برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
وقتی گرههای قدیمی اقتصاد هرمزگان به یکدیگر میپیچند، شورای گفتوگوی دولت و بخش خصوصی وارد عمل میشود. در صدوهفتمین نشست این شورا، مقامات استانی به سراغ مشکلات عمیق و انباشتهشده رفتند؛ از بلاتکلیفی زمینهای مزارع میگو که سالهاست فعالان این حوزه را رنج میدهد تا بوروکراسی آزاردهنده در بندر شهید رجایی که به گفته استاندار، فرصتهای اقتصادی مهم را از بین میبرد. اما این نشست تنها به مسائل اقتصادی محدود نشد و با اختصاص اعتباری ۲۳۵ میلیارد تومانی، مرهمی بر زخم خانوادههای جانباخته حادثه اخیر گذاشت.
مراسم باشکوه تقدیر از نونهالان دختر مدالآور فرزندان کارکنان منطقه شش، در نشستی صمیمی با حضور حمیدرضا بنیاسدی مدیر منطقه، خانوادههای ورزشکاران، اعضای هیئتمدیره منطقه و خانم سالاری مربی پرتلاش تیم، در سالن کنفرانس منطقه برگزار شد.
استاندار هرمزگان با همراهی نفیسی معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، شهرزاد معاون هماهنگی امور اقتصادی استانداری هرمزگان و جمعی از مدیران دستگاههای اجرایی از بخشهای مختلف پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس و کمپ شهید حاجبی بازدید کرد.
آیتالله محمد عبادیزاده در دیدار مدیرعامل جدید پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس، با اشاره به انتصاب یکی از نیروهای بومی در رأس این مجموعه راهبردی، این اقدام را «گامی ارزشمند» توصیف کرد و افزود: این انتخاب، علاوه بر افزایش بهرهوری مدیریتی، موجب تقویت روحیه و امید در میان مردم استان شده است.
نخستین نشست ستاد هماهنگی و پیگیری مناسبسازی هرمزگان با حضور مدیران ارشد استانی برگزار شد. در این نشست بر لزوم اجرای دقیق مصوبات، مناسبسازی محیط شهری و مسئولیت مشترک دستگاهها در تحقق عدالت اجتماعی تأکید شد.
نشست ذیحسابان دستگاههای اجرایی هرمزگان با حضور مهدی دسینه، نماینده وزیر و مدیرکل امور اقتصادی و دارایی استان برگزار شد.
منوچهر ضیایی، مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان، اعلام کرد: با توجه به تعطیلی مدارس در روزهای اخیر و به منظور تسریع در روند ثبت نام و خدمترسانی مطلوب به خانوادهها و دانشآموزان، کلیه مدارس دولتی و غیردولتی استان هرمزگان هفته آینده، در تمامی روزها دایر خواهند بود و کادر اجرایی مدارس نیز در این ایام در مدارس حضور دارند.
صفر صادقیپور سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان،به همراه بهادر مدیرکل دفتر فنی استانداری و مهدی باوقار زعیمی مدیرکل نوسازی مدارس استان، از پروژههای در حال احداث مدارس در شهرستان بندرعباس بازدید کردند.