برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
استاندار هرمزگان در بازدید میدانی از پروژه های نیمه تمام شهر بندرعباس، بر لزوم احداث لاین اختصاصی تردد ایمن دانشجویان دانشگاه هرمزگان و تسریع در بهره برداری پارک آبی پس از سالها توقف تأکید کرد.
مجمع عمومی عادی سالیانه سهامداران فولاد کاوه جنوب کیش(سهامی عام) برای سال مالی منتهی به 30 اسفندماه 1403در سالن همایشهای اتاق بازرگانی بندرعباس با حضور اکثریت سهامداران حقوقی و حقیقی برگزار و صورت های مالی این شرکت به تصویب رسید.
دکتر جواد حاتمی، مدیرعامل و نایبرییس هیأت مدیره شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، با صدور پیامی، ضمن اعلام حمایت قاطع از بیانات راهبردی مقام معظم رهبری، صنعت فولاد را نماد اقتدار ملی و پیشقراول تحقق اقتصاد مقاومتی خواند و تأکید کرد: کارکنان و مدیران این مجموعه، با روحیهای جهادی و تکیه بر توان داخلی، در مسیر پیشرفت و عزت ایران اسلامی گام برمیدارند.
در سالروز افتتاح پالایشگاه نفت بندرعباس، نه تنها بنایی صنعتی بلکه نمادی از خودکفایی ملی، توسعه پایدار و ایستادگی در برابر چالشها را گرامی میداریم. پالایشگاهی که از یک جرقه آغاز شد و امروز به شعلهای پرتوان در صنعت نفت کشور بدل شده است؛ تکیهگاهی برای انرژی، الگویی برای مسئولیتپذیری و امیدی برای آیندهای روشنتر.
علیرضا نصیری برازنده، مدیرکل راهآهن هرمزگان، با حضور در فین، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدا، از نزدیک زیرساختهای ایستگاه و شهرک مسکونی راهآهن این منطقه را مورد بازدید قرار داد. در این بازدید، مطالبات مردمی از جمله تأسیس دفتر فروش بلیط، بهبود سالن مسافری و توسعه امکانات رفاهی و ورزشی در شهرک مسکونی بررسی شد.
استاندار هرمزگان در جمع اهالی روستای جمال احمد از اجرای مجموعهای از طرحهای عمرانی و زیستمحیطی شامل ساماندهی فاضلاب، بهسازی معابر و جابهجایی سایت دفن زباله خبر داد و تأکید کرد که رسیدگی به مطالبات مردم این روستا با جدیت دنبال میشود.
دکتر جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، با صدور پیامی ضمن لبیک به فرمایشات مقام معظم رهبری، بر پایبندی کامل این مجموعه به آرمانهای انقلاب اسلامی و ادامه مسیر جهاد اقتصادی تأکید کرد. وی صنعت فولاد را نماد اقتدار ملی خواند و اعلام کرد کارکنان این شرکت با روحیهای حماسی و عزم راسخ در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی و پیشرفت کشور گام برمیدارند.