برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
بندرعباس، شهر قلب تپنده صنعت پالایش کشور، روز گذشته شاهد آغاز فصلی نوین در پالایشگاه ستاره خلیج فارس بود. این مجموعه عظیم صنعتی، سکان هدایت خود را به یک مدیر جوان، ۳۷ ساله و از بدنه متخصصان بومی خود سپرد.
کارشناس ارتباطات و رسانه، با تأکید بر نقش تعیینکننده رسانهها و مردم در حفظ وحدت ملی، خواستار روایتسازی همدلانه و پرهیز از دامنزدن به اختلافات در فضای پساجنگ شد.
در مراسم تکریم و معارفهای که صبح امروز برگزار شد، وحید قانعیفرد بهعنوان مدیرعامل جدید شرکت نفت ستاره خلیج فارس معرفی شد. این انتصاب با تقدیر از عملکرد مهندس رمضانپور، مدیرعامل پیشین، و تأکید بر تداوم مسیر توسعه، افزایش تولید و نقشآفرینی اجتماعی همراه بود.
روز گذشته سهشنبه۳۱ تیر ماه ۱۴۰۴، دکتر سید عبدالکریم هاشمی، نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی، در نشستی با مهندس بلدی، معاون عمران و توسعه روستایی بنیاد مسکن کشور، به بررسی مسائل و چالشهای مرتبط با طرحهای هادی روستایی پرداخت.
مدیر پدافند غیرعامل سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هرمزگان با حضور در منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس، از واحدهای صنعتی مستقر بازدید و میزان پایبندی آنها به الزامات پدافند غیرعامل و آمادگی برای تداوم فعالیت در شرایط بحرانی را بررسی کرد.
معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان با تأکید بر لزوم بهرهمندی مردم استان از مزایای مرزی و بندری، گفت: ظرفیتهای راهبردی هرمزگان ازجمله بندر شهید رجایی علاوه بر کارکرد ملی باید در خدمت توسعه محلی و معیشت مرزنشینان نیز قرار گیرد. احمد نفیسی خواستار مشارکت فعال مردم در سیاستگذاریهای مرزی و حمایت همهجانبه دستگاهها از این رویکرد شد.
شامگاه روز گذشته حادثه آتشسوزی در بازار دو دلفین درگهان رخ داد که با حضور به موقع کسبه و نیروهای امدادی مهار شد.
در سال جاری بیش از ۱۷ میلیون خدمت بهداشتی به جمعیتی بالغ بر ۲.۷ میلیون نفر در استان هرمزگان ارائه شده است. توسعه زیرساختها، جذب نیروهای جدید و اجرای طرح پزشک خانواده از مهمترین عوامل ارتقاء خدمات سلامت در این استان عنوان میشود.