برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز از انجام موفقیتآمیز و جهادی یک عملیات تعمیرات اضطراری در قلب پالایشگاه گاز سرخون خبر داد. این عملیات سنگین و تخصصی، با وجود شرایط جوی سخت و طاقتفرسا، در ۱۸ ساعت به پایان رسید.
شهریار نوریزاده، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی هرمزگان، در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهید محمود صارمی، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه اطلاعرسانی و آگاهیبخشی به ویژه خبرنگاران استان تبریک گفت.
حسن آرمات، دبیر کمیسیون هماهنگی بانکهای استان و رئیس اداره امور شعب بانک ملی استان هرمزگان، در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار را به تلاشگران عرصه خبر تبریک گفت. او در این پیام، خبرنگاران را حافظان منافع ملی و چراغ راه اطلاعرسانی مستقل خواند.
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با صدور پیامی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای عرصه اطلاعرسانی، فرا رسیدن ۱۷ مردادماه، روز خبرنگار را به فعالان رسانهای کشور و بهویژه خبرنگاران استان هرمزگان تبریک گفت.
مراسم تکریم رئیس پیشین و معارفه سرپرست جدید بیمه دی استان هرمزگان با حضور مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران هرمزگان به همراه جمعی از مدیران و مسئولان برگزار و بر اهمیت ارتقاء خدمات بیمهای به جامعه ایثارگری تأکید شد.
مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد شهید محمود صارمی، از نقشآفرینی خبرنگاران در توسعه کشور و بازتاب شفاف فعالیتهای صنعت نفت و انرژی تقدیر کرد.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان در پیامی به مناسبت ۱۷ مرداد، روز خبرنگار، با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، از نقش بیبدیل خبرنگاران در شفافسازی، آگاهیبخشی و انعکاس مسائل جامعه کار و تولید قدردانی کرد.
شهردار بندرعباس در پیامی به مناسبت روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای رسانه، خبرنگاران را وجدان بیدار جامعه، دیدهبانان توسعه و پل ارتباطی میان مردم و مدیریت شهری توصیف کرد.