برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
مجید سلحشور، مدیرکل راه و شهرسازی هرمزگان، در پیامی به مناسبت 17 مرداد ، روز خبرنگار، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای خبرنگار، ضمن تبریک این روز به تمامی فعالان عرصه خبر و اطلاعرسانی ،از تلاش های ارزشمند اصحاب رسانه به ویژه خبرنگاران ، تقدیر کرد.
به مناسبت فرارسیدن هفدهم مردادماه، روز خبرنگار، محمد کمالی، مدیرکل حوزه استاندار و روابط عمومی استانداری هرمزگان با صدور پیامی، ضمن گرامیداشت این روز، از تلاشهای خستگیناپذیر فعالان عرصه رسانه در استان قدردانی کرد.
کارخانه تولید آب آشامیدنی با سرمایهگذاری ۲۰۰ میلیارد تومان در شهرک صنعتی گمبرون هرمزگان، با ظرفیت تولید ۱۶ هزار بطری در ساعت و اشتغال مستقیم ۲۸ نفر، با حضور رئیس بسیج مهندسی صنعت و معدن کشور و فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان، افتتاح شد.
نیروگاه بخار بندرعباس یکی از وزنه های متعادل کننده شبکه برق کشور است که با توان و ظرفیت نیروهای متخصص و متعهد همواره و با تولید بی وقفه و پایدار، بعنوان یک رکن مهم در تامین برق کشور محسوب می شود.
فرماندار بندرعباس با اشاره به حضور تعداد زیادی از زائران در راهپیمایی جاماندگان اربعین، بر ضرورت رعایت امنیت و حفظ سلامت زائران تاکید کرد.
انتصاب محسن یکتاپور به ریاست سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان، نوید بخش بهره گیری از ترکیب تجربه های ملی و استانی در مسیر توسعه پایدار کشاورزی، منابع طبیعی و آبزی پروری در جنوب کشور است .
رئیس جهاد دانشگاهی هرمزگان با تشریح برنامههای این نهاد در سال ۱۴۰۴ گفت: تمرکز بر پژوهشهای کاربردی، تقویت مهارتآموزی، حمایت از نخبگان و توسعه خدمات درمانی، محورهای کلیدی فعالیتهای جهاد دانشگاهی در مسیر پاسخ به نیازهای استان خواهد بود.
تنها پالایشگاه خصوصی کشور با اشتغال بیش از ۲ هزار نفر در هرمزگان با مشکل تأمین خوراک مواجه است و چاره اندیشی مسئولان را میطلبد.