برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
همزمان با فرارسیدن ۲۲ بهمنماه، سالروز پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، زمین ورزشی بهسازیشده الهیه جنوبی با حضور مهدی نوبانی شهردار بندرعباس، حجتالاسلام حیدری رئیس شورای اسلامی شهر، اعضای شورای شهر شامل فریده عامری، سالاری، رئیسی و نظری، دهقانی مدیر منطقه یک شهری، اصحاب رسانه و جمعی از شهروندان به بهرهبرداری رسید.
شهردار بندرعباس از افتتاح بوستان «کورینتو» به عنوان یکی از زیباترین پارکهای این شهر خبر داد و گفت: این پروژه همزمان با ایامالله دهه فجر و در ادامه نهضت افتتاح روزانه پروژههای شهری به بهرهبرداری رسید.
سفیر نیکاراگوئه در جمهوری اسلامی ایران در مراسم افتتاح بوستان «کورینتو» در بندرعباس، نامگذاری این پارک را نمادی از همبستگی و دوستی میان دو ملت ایران و نیکاراگوئه دانست و تأکید کرد: این اقدام گامی اولیه اما مهم در مسیر تقویت روابط دوجانبه است.
شهردار منطقه یک بندرعباس از افتتاح بوستان «کورینتو» در روزهای پایانی ایامالله دهه فجر خبر داد و گفت: این پروژه پس از حدود یک سال و نیم عملیات اجرایی، آماده بهرهبرداری و تقدیم به شهروندان شد.
عبدالله برهانزیی، مسئول حزب همت شهرستان جاسک، به عنوان چهره برتر سال ۱۴۰۴ حزب همت استان هرمزگان معرفی و با اهدای لوح تقدیر، از وی قدردانی شد.
به مناسبت پنجم اسفندماه، زادروز حکیم خواجه نصیرالدین طوسی و روز مهندس، سپهدار علیزاده مدیرعامل مجتمع آزمایشگاهی و بازرسی سپهر کار هرمز در پیامی ، ضمن گرامیداشت مقام مهندس، از مجاهدتهای علمی و فنی متخصصان این مجموعه در مسیر اعتلای استانداردهای ملی تجلیل کرد.
نخستین نمایشگاه «ضیافت» ویژه ماه مبارک رمضان با حضور استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی در محل نمایشگاههای دائمی بندرعباس افتتاح شد.
در مراسمی با حضور مدیران ارشد دو مجموعه، تفاهمنامه توسعه کسبوکار، سرمایهگذاری و تکمیل زنجیره ارزش در حوزه انرژی و تجارت بینالملل میان شکیب ذوالغیاث مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان و سید معین هاشمی مدیرعامل شرکت سرمایهگذاری و توسعه کیش به امضا رسید.