برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
سرهنگ پاسدار صنعتکاران، فرمانده سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان، با اهدای لوح تقدیر، مراتب قدردانی خود را از دکتر شکیب ذوالغیاث، مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی انرژیبر پارسیان به پاس پشتیبانی و مجاهدتهای شبانهروزی در دوران جنگ تحمیلی رمضان ابراز کردند.
همزمان با آغاز هفته صرفهجویی در مصرف آب، عبدالحمید حمزه پور مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان هرمزگان، ضمن گرامی داشت این هفته، بر اهمیت شعار کلیدی «آب، سرمایه مشترک است» تأکید کرد و پایداری منابع آبی استان را در گرو مشارکت همگانی دانست.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان در نشست خبری به مناسبت آغاز هفته صرفهجویی (۲۵ تا ۳۱ خرداد)، با ترسیم وضعیت بحرانی منابع آبی استان، از شکاف عمیق میان توان تولید و الگوی مصرف خبر داد.
دکتر مجتبی شعبانی مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش در نشستی صمیمانه با فرماندهان پایگاههای مقاومت بسیج صنایع استان هرمزگان، بر نقش کلیدی بسیج در ارتقای بهرهوری، تقویت روحیه جهادی و صیانت از دستاوردهای تولیدی در صنعت فولاد تأکید کرد.
عملیات اجرایی بهسازی محور خورگو و آیین بهرهبرداری از پل شهدای خورگو با حضور محمد آشوری استاندار هرمزگان، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، عباس شرفی مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان و سرهنگ حقپرست فرمانده پلیس راه استان هرمزگان برگزار شد.
سرپرست اداره کل امور مالیاتی هرمزگان در دیدار با شهردار بندر پل اعلام کرد: در یکسال کذشته بیش از ۳۱۲ میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده از محل مشارکت قانونی فعالان اقتصادی استان، بحساب شهرداری بندر پل واریرشده است.
حجتالاسلام والمسلمین کاظمی ، مدیرکل تبلیغات اسلامی هرمزگان با تأکید بر مردمیبودن برنامههای دهه امامت و ولایت گفت: مهمانی غدیر صرفاً یک جشن مناسبتی نیست، بلکه فرصتی ارزشمند برای تبیین سیره امیرالمؤمنین علی (ع)، تقویت همبستگی اجتماعی و ترویج فرهنگ اسلامی در جامعه است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان با تأکید بر اهمیت توسعه زیرساختهای فرهنگی و ورزشی در محلات کمبرخوردار، افتتاح بوستان گل سرخ و زمین ورزشی شهید بنیاسدی را اقدامی ارزشمند در مسیر ارتقای کیفیت زندگی شهروندان و کاهش آسیبهای اجتماعی دانست.