برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
در نشست رئیسجمهور با خیرین مدرسهساز در استانداری هرمزگان، استاندار از پیشرفت ۶۰ درصدی ساخت ۱۸۰ مدرسه و بهرهبرداری آنها تا مهر سال آینده خبر داد و اعلام کرد تفاهمنامه احداث ۲۵۰ مدرسه جدید نیز امضا شده است. مسعود پزشکیان در این نشست با تأکید بر اهمیت مشارکت مردمی در مدرسهسازی گفت: «همانطور که سیل را نمیتوان متوقف کرد، وقتی مردم پای کار بیایند هیچکس جلودارشان نخواهد بود.
فاز دوم نیروگاه برق سیکل ترکیبی کارخانه آلومینیوم المهدی هرمزگان با ظرفیت ۱۸۳ مگاوات، روز پنجشنبه با دستور رئیسجمهور، دکتر مسعود پزشکیان، به بهرهبرداری رسید.
با حضور دکتر مسعود پزشکیان رئیسجمهور، واحد دوم مجتمع نمکزدایی بندرعباس به ظرفیت سالانه 70 میلیون مترمکعب به بهرهبرداری رسید؛ طرحی که با سرمایهگذاری بیش از 203 میلیون یورو و 62 هزار و 700 میلیارد ریال اجرا شده و ظرفیت شیرینسازی آب در کشور را به 140 میلیون متر مکعب در سال افزایش میدهد.
در جریان سفر رئیسجمهور به استان هرمزگان، فاز دوم پروژه عظیم آبشیرینکن یک میلیون مترمکعبی به بهرهبرداری رسید. این مرحله از طرح، روزانه ۲۰۰ هزار مترمکعب آب دریا را شیرینسازی کرده و نقش مهمی در تأمین آب شرب و صنعتی استانهای جنوبی کشور ایفا میکند.
فاز دوم نیروگاه ۵۴۶ مگاواتی آلومینیوم المهدی با سرمایهگذاری ۲۷۰ میلیون یورویی آماده بهرهبرداری شد؛ این پروژه با افزایش تولید برق استان هرمزگان، به کاهش خاموشیها و رونق صنایع کمک میکند.
دومین همایش مدیران کنترل کیفیت استان هرمزگان با حضور بیش از ۲۱۰ نفر از مدیران واحدهای تولیدی و خدماتی، مسئولان سازمان ملی استاندارد و مقامات استانی برگزار شد؛ همایشی که در آن بر اهمیت نقش مدیران کنترل کیفیت در ارتقای کیفیت محصولات و خدمات تأکید و از مدیران و واحدهای برتر در حوزه ترویج فرهنگ استاندارد تجلیل به عمل آمد.
«حامد محمدی نسب بندری» از نخبگان جوان پالایشگاه ستاره خلیج فارس سکان دار مدیریت منابع انسانی و پشتیبانی بزرگترین پالایشگاه میعانات گازی جهان شد.
توافقنامه احداث فاز دوم بلوک دوم نیروگاه خرمآباد مابین شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و شرکت سرمایهگذاری نیروگاهی ایران در حضور حسین دهقان، رئیس بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی به امضا رسید. اقدامی راهبردی که نویدبخش حذف کامل ناترازی انرژی در فولاد کاوه، بهعنوان یکی از قطبهای برتر تولیدکننده شمش فولادی کشور و بزرگترین مجتمع فولادی استان هرمزگان، از ابتدای سال ۱۴۰۵ خواهد بود.