برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
شورای حل اختلاف ویژه اعضای سازمان نظام مهندسی ساختمان هرمزگان با حضور امین مقومی، رئیس سازمان نظام مهندسی کشور، مظفر حمزهای معاون قضائی رئیس دادگستری و رئیس شورای حل اختلاف هرمزگان، مانیفر مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان کشور و جمعی از مدیران استانی و خبرنگاران افتتاح شد تا مسیر دریافت مطالبات مهندسان کوتاهتر و سریعتر شود.
حامد مانیفر، مدیرکل دفتر مقررات ملی و کنترل ساختمان وزارت راه و شهرسازی، در همایش بزرگ مبحث ۱۹ در هرمزگان، با تشریح جزئیات ویرایش پنجم این مبحث و رونمایی از چکلیستهای تجویزی آن، بر ضرورت مهندسیسازی مدیریت انرژی و نقش تجهیزات پایش در کاهش ناترازی انرژی بهویژه در جنوب کشور تأکید کرد.
در همایش بزرگ مبحث ۱۹ مقررات ملی ساختمان و مدیریت انرژی در ساختمان که به میزبانی سازمان نظام مهندسی هرمزگان برگزار شد، امین مقومی رئیس سازمان نظام مهندسی کشور بر ضرورت تغییر نگرش جامعه مهندسی، ارتقای مسئولیتپذیری، ورود مهندسان به حوزههای نوین انرژی و ایفای نقش مؤثر در تصمیمسازیهای کلان شهری تأکید کرد و برگزاری این همایش را گامی مهم در آغاز مسیر تحول در بهرهوری انرژی ساختمانها دانست.
عضو هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان در یکصد و یازدهمین نشست شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی استان،با بیان اینکه احداث همراهسرای مجهز بیمارستان شهید محمدی با ۴۵ درصد پیشرفت فیزیکی در دست ساخت است، گفت: همراهسرای بیمارستان کودکان که تا شهریور ۱۴۰۴ به بهرهبرداری میرسد.
شهردار هنگویه از بهرهبرداری پروژههای آبشیرینکن ۱۰۰ مترمکعبی و نوسازی ناوگان ماشینآلات با مجموع اعتبار ۱۱ میلیارد تومان خبر داد. این اقدام که با تأکید بر الهام از روحیه شهیدان رجایی و باهنر انجام شده، پاسخ مستقیم به نیازهای اساسی شهروندان در حوزه آب و خدمات شهری است و انتظار میرود منبع درآمد پایدار جدیدی نیز برای شهرداری ایجاد کند.
سرهنگ پاسدار حسن صنعتکاران طی مراسمی با حضور سردار علی فدوی، جانشین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی بهعنوان فرمانده جدید سپاه امام سجاد (ع) استان هرمزگان معرفی شد.
مراسم تکریم و معارفه مدیر شعب بانک کشاورزی استان هرمزگان با حضور محسن صفدری عضو هیئتمدیره بانک کشاورزی، فرهاد ملکشاهی معاون جذب و حمایت از سرمایهگذاری استانداری هرمزگان، هادی جوادی نایبرئیس خانه کشاورز استان، جمعی از مدیران استانی و کارکنان بانک برگزار شد.
مدیرعامل اتحادیه تعاونیهای صیادی هرمزگان با هشدار نسبت به کاهش ذخایر آبزیان، اعلام کرد که در صورت اختصاص غرفههای عرضه مستقیم، امکان فروش ماهی با قیمت ۲۰ تا ۳۰ درصد کمتر از بازار وجود دارد.