برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
شهردار رودان با بیان اینکه طی ۲۴ ساعت گذشته خدمات پیشگیرانه متعددی برای مقابله با اعلام وضعیت قرمز هواشناسی و بارندگی در شهر رودان انجام شده است، از بسیج کامل امکانات و نیروهای شهرداری و استمرار تمهیدات پیشگیرانه مدیریت بحران برای صیانت از جان شهروندان و ایمنی شهر خبر داد.
محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان با تأکید بر ضرورت حفظ آرامش در فرآیند مدیریت بحران گفت: در شرایط اضطرار، انسجام مدیریتی، تصمیمگیری عقلانی و اقدام بهموقع مهمترین مؤلفههای عبور ایمن از بحران و کاهش مخاطرات برای مردم است.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: با وجود بارشهای شدید اخیر، هیچگونه چالش قابل توجهی در شهرستانهای استان گزارش نشد که این موضوع حاصل برنامهریزی پیشدستانه، حضور میدانی مدیران و هماهنگی مؤثر میان دستگاههای اجرایی است.
محمد آشوری تازیانی با حضور در مرکز کنترل هماهنگی و پاسخ ستاد بحران هرمزگان در جریان آخرین وضعیت فعالیت سامانه بارشی و اقدامات انجام شده قرار گرفت.
همزمان با موج نخست بارندگیها و در آستانه موج دوم بارشها، بازدید میدانی جامعی از وضعیت آمادگی واحدها، تجهیزات و زیرساختهای حیاتی گازرسانی انجام شد.
شرکت گاز استان هرمزگان در نخستین همایش سلامت نظام اداری صنعت نفت، موفق به کسب تندیس و عنوان دستگاه برتر در حوزه ارتقای سلامت اداری و مبارزه با مفاسد اقتصادی شد.
از بامداد روز سهشنبه و همزمان با صدور هشدار مدیریت بحران، همه نیروهای شهرداری بندرعباس در آمادهباش کامل قرار گرفتند. تمرکز اصلی اقدامات از ساعات ابتدایی بارندگی، پایش مستمر خورها و کانالها و مسیرهای هدایت آبهای سطحی بود تا از بروز هرگونه انسداد و خطر احتمالی پیشگیری شود.
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری هرمزگان گفت: بر اساس ارزیابی سالانه وزارت کشور از عملکرد استانداریهای سراسر کشور در حوزه عمرانی، استانداری هرمزگان موفق به کسب رتبه سوم کشور شده است.