• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

مردمی بودن دکتر هاشمی برگ برنده او در انتخابات

  • کد خبر : 11770
  • ۰۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۹:۳۱
مردمی بودن دکتر هاشمی برگ برنده او در انتخابات
هر چند استان هرمزگان دارای محرومیت ها و کمبود های زیرساختی بسیاری در حوزه های مختلف است اما وجود جوانان نخبه و کار بلد، این استان را در جاده پیشرفت قرار داده است.

به گزارش آوای شرجی نیوز، جوانان خوش فکر همچون دکتر سیدفخرالدین هاشمی، استاد دانشگاه و دکترای عمران که در دوران تصدی مدیریت نوسازی مدارس استان توانست با ایده های خلاقانه ای در ساخت مراکز آموزشی در سطح استان نام نیک از خود به جا بگذارد.

ایران اسلامی برای آبادانی و توسعه و برای اینکه به قدرت یک منطقه تبدیل شود نیازمند مشارکت جوانان در لایه های تصمیم گیری کشور است.

حضور دکتر هاشمی خلاق در کنار افراد تحصیلکرده در مجلس شورای اسلامی این نوید را می دهد که خانه ملت در دوازدهمین دوره اش متفاوت تر از دوره های گذشته باشد.

دکتر هاشمی این بار در آزمونی سخت خود را مهیای ورود به کانون قانونگذاری کشور می کند. هر چند دکتر هاشمی خوب می داند که نام های بزرگ عرصه سیاست استان کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شده اند و رقابت با این افراد که سابقه چند دوره نمایندگی مردم را در کارنامه خود دارند سخت به نظر می رسد اما بر این باور است که همواره مردم انسان های خدمتگزار و مردمی را در هر منصبی فراموش نخواهند کرد.

شاید مردمی بودن دکتر هاشمی برگ برنده او در انتخابات پیش رو باشد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=11770

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی