• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
5

گرفتاری اهالی هرمز از نبود سرویس لندیگرافت

  • کد خبر : 5983
  • ۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۰:۴۰
گرفتاری اهالی هرمز از نبود سرویس لندیگرافت
عضو شورای شهر هرمز گفت: مردم هرمز برای تامین ارزاق و مایحتاج عمومی از آرد، کپسول گاز گرفته تا میوه و تره بار و اجناس مغازه ها، مصالح ساختمانی بدلیل نبود لندیگرافت گرفتارند.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،  حُر گلزاری عضو شورای شهر هرمز امروز  اظهار کرد: یکی از عمده ترین مشکلات اهالی هرمز نبود لندیگرافت برای انتقال  آرد، کپسول گاز،  میوه و تره بار، اجناس مورد نیاز مغازه ها ، مصالح ساختمانی و … از بندرعباس است که گرفتاری زیادی برای مردم بدنبال داشته است.

وی با بیان این که هزینه تمام شده کالاها بدلیل نبود لندیگرافت سرویسی در مسیر بندرعباس به هرمز بشدت افزایش یافته، خاطرنشان کرد: بنیاد برکت در سال های گذشته سرویس لندیگرافت از مسیر بندرعباس به هرمز قرار داده بود که بسیاری از مردم مایحتاج خود را با آن به جزیره حمل و رضایت فراوانی ایجاد شده بود، خاطرنشان کرد: با تشکر از تمامی زحمات این بنیاد اما برداشته شدن این سرویس، عملا سبب مشکلات زیادی برای مردم شده و مردم بشدت از این وضعیت در رنج هستند.

گلزاری خاطرنشان کرد: نبود چنین امکاناتی سبب گران شدن هزینه های زندگی در جزیره هرمز و سخت شدن زندگی مردم شده و از مسؤولان تقاضا داریم فکری به حال این وضعیت کنند چرا که هزینه اجاره کردن لندیگرافت برای اهالی جزیره نشین بسیار بالاست و توان پرداخت آن را ندارند.

این عضو شورای شهر هرمز اضافه کرد: اهالی هرمز با وجود همه مشکلات، قدردان تلاش های مسؤولان هستند و انتظار تدبیر مسائل در زمان مناسب را دارند.

جزیره هرمز در ۸ کیلومتری ساحل شرقی بندرعباس واقع است و حدود ۶ هزار نفر جمعیت دارد. در سال های اخیر میزان سفرهای گردشگران به این جزیره بشدت افزایش یافته و گاه در تعطیلات پایان هفته دو برابر جمعیت این جزیره به آن سفر می کنند که برای تأمین مایحتاج گردشگران نیز بدلیل نبود شناور باری مشکلاتی بروز می کند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5983

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی