• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
6
امام جمعه سیریک:

نبود امکانات ورزشی در شهرستان سیریک

  • کد خبر : 5248
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۴۳
نبود امکانات ورزشی در شهرستان سیریک
امام جمعه سیریک گفت: ورزش در شهرستان سیریک وضعیت مطلوبی ندارد ورزشکار داریم ولی امکانت ورزشی کافی نیستند مردم ورزش دوست اند و شهرستان نیازمند امکانات زیرساختی است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حجت‌الاسلام دکتر محسن سالاری امام جمعه شهرستان سیریک در خطبه‌های نمازجمعه این هفته اظهار کرد: امام علی علیه السلام می‌فرماید یکی از از مختصات اهل تقوا این است که در برابر ناملایمات دنیا صابر اند،این سومین بار است که حضرت در خطبه خود به صبر اشاره دارند.

وی با بیان اینکه نمونه بارز صبر در زمان حاضر برادارن اهل سنت مبارز در فلسطین هستند، افزود: امام باقر می‌فرماید بهشت با چیزی آمیخته شده که با سختی ها و تلخی ها آمیخته شده و جهنم با لذت ها و امورات دلخوشی کوچک آمیخته شده، پس صبر در برابر ناملایماتی ها بهشت را برای ما به ارمغان می‌آورد.

امام جمعه شهرستان سیریک اذعان کرد: دشمنان میخواستند با تحمیل جنگ های نیابتی در عراق و سوریه ما را مشغول به جنگ کنند تا خبری از فلسطین نداشته باشیم ولی نتوانستند این صبر فلسطینی ها را کم رنگ کنند اگر امروز شاهد تظاهرات و راهپیمایی حمایتی روز قدس در قلب آمریکا هستیم همه از برکات و عزت صبر فلسطین ها به دست آمده است.

حجت الاسلام دکتر سالاری گفت: صبر فلسطینی ها باعث شد پروژه‌های عادی سازی روابط با رژیم صهیونیستی در کشور های عربی شکست خورده و نابود شود.

وی ضمن تبریک پیشاپیش عید فطر، ادامه داد: باید بکوشیم سنگری که در ماه خدا فتح کردیم از دست ندهیم، برای این سنگر گرسنگی و تشنگی کشیدیم آن را به راحتی و با گناه از دست ندهیم.

امام جمعه شهرستان سیریک با گرامیداشت یاد شهدای ورزشکار استان هرمزگان، عنوان کرد: ورزش در شهرستان سیریک وضعیت مطلوبی ندارد ورزشکار داریم ولی امکانت ورزشی کافی نیستند مردم ورزش دوست اند و شهرستان نیازمند امکانات زیرساختی است.

وی گفت: ورزش فقط خرید توپ و تور نیست بلکه سالن های ورزشی و امکانات فرسوده است از مسئولین می‌خواهیم به ورزشکاران توجه کنند.

حجت الاسلام سالاری تاکید کرد: فردا به جز عید فطر عید دیگری در پیش داریم آنهم سالروز تشکیل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، دوم اردیبهشت ۵۸ به دست بت شکن زمان امام ره این نهال کاشته شد و امروز به برکت خون شهدا به قدرتمند ترین و مقتدر ترین سپاه منطقه تبدیل شده است.

وی با اشاره به سالروز شکست آمریکایی‌های گرگ صفت در صحرای طبس اضافه کرد: خداوند با شن گردن این ها را شکست، ما طبس ها را پشت سر گذاشتیم و طبس های جدید را هم رد می‌کنیم.

امام جمعه سیریک ابراز کرد: مهم ترین پیام بعد از راهپیمایی قدس به مستکبران پنهان و نمایان ولایت پذیری مردم ایران است، حضرت آقا در جایی ایستاده اند که با یک اشاره اغتشاشات را خوابانده و با یک اشاره هواپیمای امریکا را در جاسک زمین گیر کردند این قدرت رهبر انقلاب اسلامی و مردم ایران است.

وی خاطرنشان کرد: فردا در روز عید تمام کسانی که چه امروز عید را اعلام کردند و چه فردا در مراسم میثاق با شهدا در جوار شهدای گمنام حضور بهم برساند و با شهیدان گلگون کفن تجدید پیمان کنند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5248

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی