• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

بیش از ۵۰۰ ورزشکار معلول در هرمزگان است که اشتغال اصلی‌ترین دغدغه‌ی آنهاست

  • کد خبر : 6670
  • ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۲۱:۵۶
بیش از ۵۰۰ ورزشکار معلول در هرمزگان است که اشتغال اصلی‌ترین دغدغه‌ی آنهاست
رئیس هیات ورزش معلولین و جانبازان استان هرمزگان با بیان اینکه بیش از ۵۰۰ ورزشکار معلول در هرمزگان فعال هستند، گفت: اشتغال اصلی‌ترین دغدغه‌ی ورزشکاران معلول است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، احمد مرادی نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی و رئیس هیات ورزش معلولین و جانبازان استان هرمزگان در آیین تجلیل از مدال‌آوران و مقام آوران معلول استان، با بیان اینکه که از دهه ۸۰ با ورزشکاران معلول در ارتباط است، اظهارداشت: علی رغم ارتباط قبلی از سال ۱۳۹۰ به عنوان رئیس هیات ورزش جانبازان و معلولان در خدمت ورزشکاران هستیم و تلاش کردیم در این عرصه خدماتی داشته باشیم.

وی افزود: سال ۱۳۹۰‌ تعداد انگشت‌شماری ورزشکار جانباز و معلول در استان داشتیم که عمدتا در رشته‌ی بسکتبال با ویلچر فعالیت داشتند اما امروز بیش از ۵۰۰ ورزشکار معلول در رشته‌های مختلف فعالیت می‌کنند.

مرادی بیان‌کرد: بسیاری از افرادی که در منازل به دلیل بی‌انگیزه‌گی دچار زخم بستر می‌شدند امروز در ورزش‌های مختلف فعال هستند و خوشبختانه استعدادهای نابی نیز شکوفا شده است که توانسته‌اند در عرصه‌های ملی و بین‌المللی افتخار آفرینی کنند.

رئیس هیات ورزش معلولین و جانبازان استان هرمزگان، با اشاره به موفقیت تیم دو میدانی معلولین استان و کسب مدال‌های رنگارنگ توسط ورزشکاران استان، گفت: استاندار هرمزگان، همواره همراه ورزش معلولین بوده‌اند و ورزش جانبازان و معلولین یکی از اولویت‌های استاندار در حوزه ورزش بوده است که از این بابت از مهندس دوستی ممنون هستیم.

وی ادامه داد: ما به اعضای هیات ورزش معلولین و جانبازان گفته‌ایم که حق ندارند از کسی در این حوزه شکوه و شکایت کنند چرا که ورزش معلولین با تمام هیات‌های ورزشی فرق دارد و کسانی که به این هیات کمک می‌کنند حتما باید از سوی خداوند متعال توفیق خدمت داشته باشند.

احمد مرادی عنوان‌کرد: ۷ درصد از جمعیت استان هرمزگان را جامعه‌ی معلولین تشکیل می‌دهند و یقین بدانید که در این امر حکمتی نهفته است و چه بسا که حکمت این مسئله ارزیابی عملکرد ما در قبال معلولین و جانبازان است.

نماینده مردم هرمزگان در مجلس شورای اسلامی خاطرنشان‌کرد: اصلی‌ترین دغدغه‌‌ای که در قبال ورزشکاران معلول داریم مسئله‌ی اشتغال آن‌ها است و خواهش داریم با توجه به ظرفیت‌های موجود در استان کمک کنید تا این دغدغه نیز رفع شود.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=6670

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی