• امروز : سه شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 23 June - 2026

اخبار - پایگاه خبری آوای شرجی نیوز

۰۱تیر
برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزش‌های سازمانی و نهادینه‌سازی اصول اخلاق حرفه‌ای، با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.

۰۱تیر
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
با امضای تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و آبفای هرمزگان؛

طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود

۰۱تیر
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیج‌فارس به بهره‌برداری رسید
۲۱اردیبهشت
تحقیقات علمی راهگشای مشکلات حوزه شیلات و آبزی‌پروری است
مدیرکل شیلات هرمزگان:

تحقیقات علمی راهگشای مشکلات حوزه شیلات و آبزی‌پروری است

مدیرکل شیلات هرمزگان گفت: بدون شک تحقیقات و کارشناسی‌های صورت گرفته توسط پژوهشکده اکولوژی خلیج فارس و دریای عمان راهگشای شیلات استان است.

۲۱اردیبهشت
اجرای طرح ضربتی جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در هرمزگان

اجرای طرح ضربتی جمع آوری سلاح و مهمات غیرمجاز در هرمزگان

 رییس پلیس امنیت عمومی استان هرمزگان از اجرای طرح خلع سلاح با هدف پاکسازی نقاط جرم خیز و کشف ۳۰ قبضه سلاح جنگی و شکار غیر مجازدر استان خبر داد.

۲۱اردیبهشت
“لارک” توان توسعه‌ گردشگری درمانی دارد
استاندار هرمزگان:

“لارک” توان توسعه‌ گردشگری درمانی دارد

 استاندار هرمزگان گفت: جزیره‌ی لارک را برای توسعه‌ی گردشگری درمانی در نظر گرفتیم و برای آن کاربری سلامت دیده‌ایم چرا که این جزیره در فاصله کمی با کشورهای همسایه به ویژه عمان قرار گرفته است.

۲۱اردیبهشت
یک هزار و ۷۳۷ بیمار سرطانی و خاص هرمزگان تحت درمان هستند
کمیته امداد:

یک هزار و ۷۳۷ بیمار سرطانی و خاص هرمزگان تحت درمان هستند

مدیرکل کمیته امداد استان هرمزگان از بهره مندی یک هزار و 737 بیمار سرطانی، زمین گیر و بیمار خاص از خدمات حمایتی و درمانی  این نهاد خبر داد.

۲۱اردیبهشت
هرمزگان رتبه اول سرقت از شاه لوله های نفتی

هرمزگان رتبه اول سرقت از شاه لوله های نفتی

مدیر عامل شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت گفت: بیشترین سرقت‌ فرآورده های نفتی از خطوط انتقال در بندرعباس و خوزستان است.

۲۱اردیبهشت
۲ هزار میلیارد تومان جزای نقدی به متهمان قاچاق ماشین آلات معدنی

۲ هزار میلیارد تومان جزای نقدی به متهمان قاچاق ماشین آلات معدنی

رأی قطعی برای پرونده کلان قاچاق ماشین آلات معدنی و دامپتراک ها در بندر شهید رجایی بندرعباس صادر شد.

۲۱اردیبهشت
کلنگ زنی مجموعه رفاهی همراه بیمار در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

کلنگ زنی مجموعه رفاهی همراه بیمار در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس

برای اولین بار در استان هرمزگان و به همت مدیریت درمان تامین اجتماعی استان هرمزگان کلنگ مجموعه رفاهی همراه بیمار در بیمارستان تامین اجتماعی خلیج فارس به زمین زده شد.

۲۱اردیبهشت
جزییات شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک

جزییات شهادت فرمانده پاسگاه انتظامی چارک

فرمانده انتظامی هرمزگان از تعقیب و گریز پلیس استان با قاچاقچیان موادمخدر و شهادت سرگرد محمدرضا اسدالهی فرمانده پاسگاه انتظامی چارکبندرلنگه در این درگیری خبرداد.

برچسب ها
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، اخبار اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، استاندار هرمزگان،محمد آشوری تازیانی،احمد مرادی،تازیان،تعریض و بهسازی،راهداری،عباس شرفی استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، بندرعباس بندرعباس،هرمزگان، جعفر احسانی مهر، حسن آرمات، دکتر احمد حاتمی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، راه آهن هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت پالایش نفت آفتاب، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فولاد کاوه جنوب کیش، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محسن خاکی نهاد، محمد آشوری تازیانی،استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا پیرحسینلو، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس،دیپلماسی،اشتغالزایی مهدی باوقار زعیمی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مهدی دوستی مهدی نوبانی،شهردار بندرعباس،شهرداری بندرعباس،هفته دولت، نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمزگان، هفته دفاع مقدس،