• امروز : سه شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 23 June - 2026

اخبار - پایگاه خبری آوای شرجی نیوز

۰۱تیر
برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزش‌های سازمانی و نهادینه‌سازی اصول اخلاق حرفه‌ای، با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.

۰۱تیر
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
با امضای تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و آبفای هرمزگان؛

طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود

۰۱تیر
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیج‌فارس به بهره‌برداری رسید
۲۲اردیبهشت
ساخت همراه سرا در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به همت نفت ستاره خلیج فارس

ساخت همراه سرا در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس به همت نفت ستاره خلیج فارس

آیین کلنگ زنی ساخت مجموعه رفاهی همراه بیمار در بیمارستان خلیج فارس بندرعباس با حضور جمعی از مسئولان استانی برگزار شد.

۲۲اردیبهشت
جزییات توقیف نفتکشی که بعد از ۵ سال تصرف غیرقانونی به کشور بازگشت

جزییات توقیف نفتکشی که بعد از ۵ سال تصرف غیرقانونی به کشور بازگشت

رئیس کل دادگستری هرمزگان گفت: نفتکش پی یوریتی پس از ۵ سال تصرف غیرقانونی توسط یک شرکت خارجی با دستور قضایی و عملیات مشترک سپاه و وزارت اطلاعات به کشور بازگشت.

۲۲اردیبهشت
مشکل سوخت حل نشده مشکل کپسول گاز هم اضافه شد
امام جمعه میناب:

مشکل سوخت حل نشده مشکل کپسول گاز هم اضافه شد

امام جمعه میناب گفت: این طرح ثبت نام گازبرای خانوارها شهرستان میناب غلط است و غلط است و غلط است و این طرح قابل اجرا نیست و به ضرر مردم است و مردم را از نظام نا امید می کند.

۲۲اردیبهشت
دوره بزن درو صهیونیست ها پایان یافته
امام جمعه بندرعباس:

دوره بزن درو صهیونیست ها پایان یافته

امام جمعه بندرعباس گفت: دوران بزن درو صهیونیست ها پایان یافته است و آنان باید تاوان جنایت خود را بدهند.

۲۱اردیبهشت
امضاء تفاهم‌نامه ساخت شهرک‌های مسکونی در بندرعباس و جزیره هرمز

امضاء تفاهم‌نامه ساخت شهرک‌های مسکونی در بندرعباس و جزیره هرمز

 ساخت شهرک‌های مسکونی در بندرعباس و جزیره هرمز به امضای استاندار و گروه‌های سرمایه‌گذاری مسکن رسید.

۲۱اردیبهشت
تعیین تکلیف ۱۳۷ هزار تن کالای اساسی دپو شده در بندر شهید رجایی

تعیین تکلیف ۱۳۷ هزار تن کالای اساسی دپو شده در بندر شهید رجایی

رئیس کل دادگستری هرمزگان از تعیین تکلیف ۱۳۷ هزار تن کالای اساسی دپو شده در بندر شهید رجایی با پیگیری دستگاه قضایی خبر داد.

۲۱اردیبهشت
برگزاری کارگروه فعال سازی و توسعه معادن کوچک در هرمزگان

برگزاری کارگروه فعال سازی و توسعه معادن کوچک در هرمزگان

نشست کارگروه احیا، فعال سازی و توسعه معادن کوچک مقیاس هرمزگان برگزار شد.

۲۱اردیبهشت
۲۵ هزار هکتار میگوی پرورشی در هرمزگان واگذار شده است

۲۵ هزار هکتار میگوی پرورشی در هرمزگان واگذار شده است

 رییس سازمان جهاد کشاورزی هرمزگان با اشاره به اینکه ۲۵ هزار هکتار میگوی پرورشی در استان واگذار شده است، گفت: تاکنون ۱۰ هزار هکتار از مزارع پرورش میگوی هرمزگان به بهره برداری رسیده و ۱۵ هزار هکتار آن نیز در حال ساخت است.

برچسب ها
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، اخبار اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، استاندار هرمزگان،محمد آشوری تازیانی،احمد مرادی،تازیان،تعریض و بهسازی،راهداری،عباس شرفی استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، بندرعباس بندرعباس،هرمزگان، جعفر احسانی مهر، حسن آرمات، دکتر احمد حاتمی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، راه آهن هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت پالایش نفت آفتاب، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فولاد کاوه جنوب کیش، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محسن خاکی نهاد، محمد آشوری تازیانی،استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا پیرحسینلو، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس،دیپلماسی،اشتغالزایی مهدی باوقار زعیمی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مهدی دوستی مهدی نوبانی،شهردار بندرعباس،شهرداری بندرعباس،هفته دولت، نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمزگان، هفته دفاع مقدس،