برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
استاندار هرمزگان با تأکید بر لزوم سرعتبخشی به روند مدرسهسازی در استان، از برنامهریزی برای ساخت بیش از ۲۰۰ مدرسه با مشارکت خیرین، صنایع و نهادهای دولتی خبر داد و گفت: توسعه پایدار بدون توسعه عدالتمحور آموزشی ممکن نیست.
استاندار هرمزگان در دیدار با نماینده مرجع عالیقدر شیعه، آیتالله سیستانی و مسئولان موسسه "راه ایمان" با تاکید بر اهمیت توسعه زیرساختهای آموزشی، از آغاز نهضتی گسترده برای ساخت مدارس در استان خبر داد و گفت: نگاه ما رفع مشکلات ریشهای و پرهیز از اقدامات نمایشی است.
محمد کریمی مدیر عامل شرکت توزیع نیروی برق استان هرمزگان از افزایش توان تولید برق در جزیره زیبای لارک خبر داد و بیان داشت :با تعمیر ۳ دستگاه از مولدهای نیروگاه لارک و تامین یکدستگاه مولد جدید توان تولید از ۱۸۰۰کیلووات به ۳۶۰۰کیلووات در این جزیره افزایش یافت.
بندرعباس برای نخستین بار میزبان رویداد فنی تخصصی بهرهبرداران پالایشگاههای گاز کشور بود؛ رویدادی که به میزبانی پالایشگاه گاز سرخون و قشم و با تلاش فواد حمزوی، مدیرعامل این شرکت، با استقبال و رضایت گسترده فعالان صنعت گاز روبرو شد.
مدیرکل حفاظت محیط زیست استان هرمزگان از سفر قریبالوقوع خود به بستک برای تقدیر از جوانان این شهرستان به دلیل تلاشهایشان در زمینه حفظ محیط زیست خبر داد. وی همچنین اعلام کرد که بیش از ۱۰۰ نفر از شهروندان ایرانی در پی یک پویش خودجوش، خاک جزیره هرمز را که پیشتر با خود برده بودند، به این اداره کل بازگرداندهاند.
در راستای تحقق اهداف آموزشی مسعود پزشکیان ریاست محترم جمهور، مبنی بر توسعه زیرساختهای آموزشی و نهضت مدرسهسازی، تفاهمنامه احداث یک مدرسه ۱۲ کلاسه با مشارکت ستاد مرکزی مسعود پزشکیان در استان هرمزگان به ریاست دکتر شیخ محمد ذاکری، خیر نیکاندیش و مدرسهساز عزیز بهرامی، و با حضور دکتر محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان، به امضا رسید.
در مراسمی همزمان با روز جهانی زمین پاک، زنگ زمین پاک به صورت نمادین در دبیرستان دخترانه مولوی شهرک مروارید شرکت پالایش نفت بندرعباس به صدا درآمد. این مراسم با حضور جمعی از مسئولان محیط زیست، فعالان زیستمحیطی و مسوولان برگزار شد.
استاندار هرمزگان در جلسه انعقاد تفاهمنامه ساخت مدارس جدید این استان، با حضور جمعی از خیرین مدرسهساز، بر لزوم الگوگیری از فعالیتهای خلاقانه و مؤثر برخی خیرین و فرهنگسازی در این حوزه تأکید کرد و این اقدامات را سرمایهای ارزشمند برای آینده استان و کشور دانست.