برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
مدیر روابط عمومی شرکت پالایش نفت بندرعباس، با اشاره به حادثه انفجار در اسکله کانتینری شهید رجایی اعلام کرد: به محض اطلاع از وقوع حادثه، تیمهای امدادی و آتشنشانی شرکت پالایش نفت بندرعباس به عنوان نخستین گروههای عملیاتی در محل حادثه حاضر شدند و اقدامات اولیه امدادرسانی را آغاز کردند.
شرکت آرد مروارید هرمزگان به منظور حمایت از هموطنان عزیز که به دلیل حادثه اخیر در اسکله شهید رجایی بیکار شدهاند، اقدام به جذب نیرو در رشتههای مختلف میکند.
به دنبال وقوع آتشسوزی در بندر شهید رجایی و افزایش سطح آلایندهها در مناطق غربی بندرعباس، مهرداد حسنزاده، مدیرکل مدیریت بحران استانداری هرمزگان، از تعطیلی مدارس در برخی از روستاهای این منطقه خبر داد.
حادثه تأسفبار انفجار در بندر شهید رجایی بندرعباس که منجر به جانباختن و مجروح شدن جمعی از هموطنان عزیزمان شد، قلب ملت شریف ایران را به درد آورد و موجی از اندوه و تأثر عمیق در سراسر کشور برانگیخت.
در پی حادثه ناگهانی آتشسوزی در بندر شهید رجایی، طبیعی است که دلها بلرزد و اضطراب مهمان خانههای ما شود. اما این روزهای سخت، بیش از هر زمان دیگری به آرامش، همدلی و هوشیاری ما نیاز دارد.
به دستور دکتر جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، با هدف یاری رساندن به هموطنان آسیبدیده این حادثه، آمادگی خود را برای *تأمین رایگان اکسیژن مورد نیاز تمامی بیمارستانها (دولتی و خصوصی) و مراکز درمانی پذیرای مصدومان این حادثه* اعلام میدارد.
در پی حادثه انفجار در بندر شهید رجایی، مدیرکل بهزیستی هرمزگان اعلام کرد که همه مراکز مشاوره تحت نظارت این سازمان در سراسر استان آماده ارائه خدمات روانشناختی و مشاورهای به آسیبدیدگان و خانوادههای متأثر از این حادثه هستند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان با بیان اینکه کل زیر بنای درمانی هرمزگان 140 هزار متر مربع است گفت : معادل همین میزان 4 پروژه بزرگ در دست اجرا داریم که در آینده ای نزدیک به بهره برداری خواهد رسید.