برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
در فروردینماه سال ۱۴۰۴، واحد نگهداری و تعمیرات فولادسازی به دستاوردی قابل توجه در کاهش توقفات اضطراری به میزان 0.12 دقیقه به ازای هر ذوب در کورهها دست یافت. این موفقیت، که تحت شرایط سخت و چالشهای فراگیر صنعت فولاد رقم خورد، نه تنها گامی بزرگ در افزایش بهرهوری و کاهش هزینههای تولید محسوب میشود، بلکه الگویی موثر برای سایر کارخانههای فولاد به شمار میآید.
رئیس هیات عامل ایمیدرو اعلام کرد: منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس، ظرفیت بالایی برای جذب سرمایه داخلی و خارجی دارد.
در آستانه روز ملی خلیج فارس هفدهمین جشنواره ملی موسیقی نواحی ایران به میزبانی بندرعباس در فرهنگسرای طوبی آغاز شد.
در سالروز تأسیس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، نشستی بین مدیرکل، معاونین و مدیران ستادی بهزیستی استان با فرمانده سپاه امام سجاد(ع) استان هرمزگان تشکیل شد.
در راستای بهرهگیری از فناوریهای نوین برای بهبود خدماترسانی به جامعه هدف، نشست تخصصی مدیران مراکز غیردولتی توانبخشی بهزیستی استان هرمزگان با حضور مهندس یگانه، مشاور استاندار در امور هوش مصنوعی، سامیه جهانشاهی، مدیرکل بهزیستی استان و معاونین اداره کل بهزیستی برگزار شد.
مرکز تخصصی فیزیوتراپی انجمن ضایعات نخاعی این استان با حضور دکتر احمد مرادی نماینده مجلس، نوبانی شهردار بندرعباس، سامیه جهانشاهی مدیرکل بهزیستی استان، اعضای شورای شهر بندرعباس ، مدیر عامل انجمن ضایعات نخاعی و مسئولان بهزیستی استان به طور رسمی افتتاح شد.
استاندار هرمزگان از آغاز برنامهریزی برای ساخت بیش از ۲۰۰ مدرسه جدید در سراسر استان خبر داد. دکتر محمد آشوری تازیانی در نشست «نهضت مدرسهسازی» با تأکید بر ضرورت تسریع در روند مدرسهسازی، مشارکت فعال خیرین، صنایع و نهادهای دولتی را برای تحقق این هدف مهم خواند.
مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان گفت: نهضت توسعه عدالت در فضاهای آموزشی در استان هرمزگان با شتاب در حال پیگیری است.