• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3

افتتاح ‌شرکت پالایشگاه نفت جی در بندرعباس با حضور وزیر نفت

  • کد خبر : 2025
  • ۱۵ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۲۲
افتتاح ‌شرکت پالایشگاه نفت جی در بندرعباس با حضور وزیر نفت
با حضور جواد اوجی وزیر نفت شرکت پالایشگاه نفت جی در بندرعباس افتتاح شد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،  ظهر امروز با حضور جواد اوجی وزیر نفت شرکت پالایشگاه نفت جی در بندرعباس افتتاح شد.

محمود نیکوسخن مدیرعامل شرکت نفت جی بندرعباس در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم ضمن تبریک ایام الله دهه فجر اظهارداشت:طراحی پروژه پالایشگاه نفت جی تقریبا ۲ سال به طول انجامیده است و هزینه این پروژه به ۳۵۰ میلیارد تومان می‌رسد.

وی افزود: به کارگیری ۲۰۰ نیرو به صورت مستقیم در این پروژه در حال فعالیت خواهند شد که تا این لحظه ۱۰۰ نفر مشغول هستند و همچنین ۳۰۰ نفر اشتغال غیرمستقیم را ایجاد خواهد کرد، خط لوله از پالایشگاه نفت بندرعباس به طول ۵ کیلومتر در حال انجام است.

نیکوسخن اضافه کرد: ظرفیت تولید سالانه حدود ۶۰۰ هزار بشکه ،ذخیره سازی ۲۲ هزار بشکه است که ۷ مخزن خواهد بود از این تعداد ۵۲۰ هزار بشکه آن صادر میشود، ۸۰ هزار بشکه مصرف داخلی است که می‌توانیم وزارت راه و بنیاد را در داخل استان، استانهای همجوار و کشور برطرف کنیم، از بخش صادراتی این پروژه شاهد ارز آوری عظیم آن خواهیم بود.

مدیرعامل شرکت نفت جی بندرعباس با بیان اینکه دانش فنی این پروژه کاملا داخلی است و از متخصصان داخل کشور در طراحی این پروژه استفاده کردیم تاکید کرد: با توجه به وجود اپیدمی کرونا محدودیت های فراوانی برای این پروطه ایجاد شد اما با تلاش مهندسان بومی ظرف ۲۲ماه طراحی این پروژه با موقیت انجام شد،

وی اذعان کرد: تولید این پروژه قابل ارتقا است و تا ۷۰۰ هزار بشکه امکان ارتقا است،امروز نوید این را می دهیم که عمده نیرو های آن بومی هستند و سعی بر این است که تمام نیرو های این شرکت و پروژه را از استان هرمزگان به کار بگیریم.

نیکوسخن در پایان خاطرنشان کرد: در حوزه مسئولیت های اجتماعی، کمیسیون مربوطه را در شرکت نفت جی تشکیل داده ایم و به دنبال گسترش این فعالیت ها در استان هرمزگان هستیم‌.

به گزارش تسنیم، ظهر امروز وزیر نفت به منظور شرکت در آیین بهره‌برداری و کلنگ زنی چندین طرح مهم در حوزه نفت و انرژی وارد شهر بندرعباس شد.

قرار است در این سفر و در چهارمین روز از دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی عملیات اجرایی پروژه بزرگ کک سازی پالایشگاه بندرعباس آغاز شود و پروژه افزایش و نگهداشت میادین اسفند و سیوند در خلیج فارس مورد بهره‌برداری قرار گیرد.

همچنین قرار است تفاهم نامه مسئولیت های اجتماعی و قرارداد توسعه میدان گازی کیش در خلیج فارس در این سفر وزیر نفت به امضا برسد، حضور در منطقه ویژه خلیج فارس و بازدید از اسکله صادراتی نفت سپاهان و پروژه قیر سازی نفت جی از دیگر برنامه‌های اوجی به هرمزگان است.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=2025

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی