برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
مدیرعامل کارخانه افرا فولاد پارس و شرکت مبشر نور دریا، مهندس حمید شهران، در گفتوگو با آوای شرجی از افتتاح قریبالوقوع کارخانه فولادسازی با ظرفیت تولید 750 هزار تن شمش بیلت در منطقه ویژه اقتصادی خلیج فارس خبر داد. این پروژه علاوه بر ایجاد 600 فرصت شغلی، گامی بزرگ در راستای توسعه صنعتی استان هرمزگان محسوب میشود.
حمید شهران، مدیرعامل شرکت مبشر نور دریا، در گفتوگویی اختصاصی با آوای شرجی نیوز، از فعالیتهای گسترده این شرکت در حوزه لجستیک، حمل و نقل و صنعت فولاد خبر داد. وی با اشاره به چالشهای موجود، بر اهمیت سرمایهگذاری در زیرساختها و ایجاد اشتغال تأکید کرد.
شرکت بناگستر کرانه، با دستیابی به بیش از ۵۰ درصد سهم بازار بانکرینگ سوخت کشور، در نمایشگاه صنایع حملونقل و لجستیک از برنامههای گسترده خود برای افزایش ظرفیتهای ذخیرهسازی و تقویت زیرساختهای حملونقل خبر داد. این شرکت بهعنوان یک الگو در مدیریت زنجیره تأمین سوخت، با پروژههای نوآورانه و توسعهای، به دنبال ارتقاء جایگاه خود در سطح ملی و بینالمللی است.
در مراسمی که با حضور مسئولان نظامی و فرهنگی استان برگزار شد، دکتر محمد کمالی باغستانی به عنوان رئیس مرکز نشر امام سجاد (ع) هرمزگان معرفی شد.
دکتر مرضیه رضایی، عضو هیئت علمی دانشگاه هرمزگان و فعال اجتماعی، در حاشیه نخستین کنفرانس آهنسازی فولاد کاوه جنوب کیش،پیشنهاداتی نوآورانه برای توسعه صنعتی و تحقیقاتی در استان هرمزگان ارائه کرد.
دکتر آشوری استاندار هرمزگان، در مراسم اختتامیه نمایشگاه صنایع حملونقل و لجستیک که به مناسبت هفته حملونقل در بندرعباس برگزار شد، بر اهمیت ایجاد زیرساختهای مناسب حملونقل و همکاری با بخش خصوصی تأکید کرد. وی هرمزگان را به عنوان پایتخت حملونقل کشور معرفی کرد و از امضای سه تفاهمنامه کلیدی برای بهبود حملونقل ریلی و لجستیک در استان خبر داد.
آیتالله محمد عبادیزاده در دیدار با مسئولان راهداری هرمزگان، بر اهمیت توجه به ظرفیتهای حمل و نقل این استان و نیاز به سرمایهگذاری بخش خصوصی برای بهبود وضعیت راهها تأکید کرد و خواستار ایفای مسئولیت اجتماعی صنایع بزرگ در این زمینه شد.
در جریان بازدید استاندار هرمزگان از نمایشگاه حمل و نقل بندرعباس، ظرفیتهای عظیم و بلااستفاده شرکت صنایع فراساحل (صف) در معرض دید قرار گرفت. مدیران صف، ضمن ارائه گزارشی از توانمندیهای این مجموعه، بر اهمیت توجه بیشتر به ظرفیتهای داخلی در صنعت نفت و گاز تاکید کرده و خواستار حمایت مسئولین برای بهرهگیری از این پتانسیلها شدند.