برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، از پیوستن ۷۱ پزشک متخصص در رشتههای مختلف به کادر درمانی استان خبر داد.
عبدالحمید حمزه پور، مدیرعامل آبفای هرمزگان، از افزایش دو برابری تولید آب شرب جزیره هرمز خبر داد. وی با بیان اینکه آب فعلی جزیره جوابگوی نیاز گردشگران نیست، از آغاز عملیات احداث آب شیرینکن جدید با ظرفیت یک هزار متر مکعب در شبانهروز خبر داد.
با هدف غنیسازی اوقات فراغت و ارتقای سطح فرهنگی زندانیان و با همکاری اداره کل کتابخانههای عمومی و سازمان زندانهای استان هرمزگان، بیش از هزار جلد کتاب به کتابخانههای زندانها اهدا شد تا فرصت مطالعه برای زندانیان فراهم شود.
مجتمع کشتی سازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) با حضور در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی محیط زیست، بار دیگر عزم جدی خود را برای حفظ و ارتقای شاخصهای زیستمحیطی به نمایش گذاشت. این نمایشگاه، فرصتی برای ارائه دستاوردهای زیستمحیطی و معرفی اقدامات مؤثر در این حوزه بود که پاویون استان هرمزگان با مشارکت شرکتهای برجستهای همچون ایزوایکو، موفق شد رتبه برتر این دوره را کسب کند.
با حکمی از سوی وزیر کشور دکتر نازنین شیبانی ، به عنوان مدیرکل جدید سرمایه انسانی وزارت کشور منصوب شد. این انتصاب که نشان از اعتماد به تواناییهای وی در حوزه مدیریت منابع انسانی دارد، نویدبخش تحولات جدید در این بخش از وزارت کشور است.
به دنبال انتشار خبری مبنی بر تعطیلی سه خانه بهداشت در روستاهای کمبکی، پتروکی و آبکوهی در بخش لیردف استان هرمزگان، معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان به این موضوع واکنش نشان داد و دلایل این تعطیلی را تشریح کرد.
همزمان با میلاد باسعادت حضرت فاطمه زهرا (س)، مجتمع آموزشی و رفاهی مجهزی به همت سپاه امام سجاد (ع) هرمزگان در مشهد مقدس به بهرهبرداری رسید. این مجتمع ۸ طبقه با زیربنایی بیش از ۳ هزار متر مربع و ظرفیت پذیرش روزانه ۱۶۰ زائر، با اعتباری بالغ بر ۵۵۰ میلیارد تومان احداث شده است.
در مراسم رونمایی از دو کتاب "گیاهان دارویی استان هرمزگان" و "فلور هرمزگان" شیخ یوسف جمالی امام جمعه اهل سنت بندرعباس، با تقدیر از دکتر محمد امین سلطانی پور نویسنده این کتاب ها و حمایت محمدرضا صفا رئیس اتاق بازرگانی در این خصوص، به اهمیت هویتشناسی و پژوهشهای گیاهی استان هرمزگان پرداخت