• امروز : دوشنبه - ۱ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 June - 2026

اخبار - پایگاه خبری آوای شرجی نیوز

۰۱تیر
برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزش‌های سازمانی و نهادینه‌سازی اصول اخلاق حرفه‌ای، با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.

۰۱تیر
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
با امضای تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و آبفای هرمزگان؛

طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود

۰۱تیر
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیج‌فارس به بهره‌برداری رسید
۲۷دی
از رکود به اوج تعاملات/ بلوغ بی‌سابقه تشکل‌های اقتصادی در هرمزگان
رئیس اتاق بازرگانی هرمزگان:

از رکود به اوج تعاملات/ بلوغ بی‌سابقه تشکل‌های اقتصادی در هرمزگان

اتاق بازرگانی هرمزگان با جهشی شگرف در فعالیت‌های خود، از رکود به اوج تعاملات رسیده است. برگزاری همایش‌های کلیدی و افزایش تعداد تشکل‌های فعال، نشان از بلوغ بی‌سابقه اقتصاد این استان است. این تحولات در نشست مشترک با معاونت امور استان‌های اتاق ایران مورد بررسی قرار گرفت.

۲۷دی
افزایش ۷۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان
دانشگاه فرهنگیان به فضاهای جدید مجهز شد

افزایش ۷۵۰ هزار مترمربع به فضاهای آموزشی و خوابگاهی دانشگاه فرهنگیان

صفی‌الله رمضان‌خانی، مشاور رئیس دانشگاه فرهنگیان در امور استان‌ها و مجلس، از افزایش ۷۵۰ هزار مترمربع به فضاهای خوابگاهی و آموزشی این دانشگاه خبر داد و این اقدام را گامی مهم در جهت رفع مشکل کمبود فضای خوابگاهی دانشجو معلمان دانست.

۲۶دی
صدای مطالبات نابینایان و کم بینایان هرمزگان به گوش استاندار رسید
در نشست با استاندار مطرح شد :

صدای مطالبات نابینایان و کم بینایان هرمزگان به گوش استاندار رسید

در دیدار صمیمانه اعضای هیئت مدیره انجمن نابینایان و کم‌بینایان استان هرمزگان با استاندار این استان، مشکلات عدیده این قشر از جامعه از جمله نبود سالن ورزشی اختصاصی، ساختمان مستقل برای انجمن و کمبود فرصت‌های شغلی مطرح شد. استاندار هرمزگان نیز با تاکید بر اهمیت حمایت از حقوق افراد دارای معلولیت، دستور پیگیری فوری این مطالبات را صادر کرد.

۲۶دی
وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان تقدیر کرد
رتبه برتر شورای آموزش و پرورش هرمزگان؛

وزیر آموزش و پرورش از مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان تقدیر کرد

در پی کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش استان هرمزگان، وزیر آموزش و پرورش با ارسال لوح تقدیر از تلاش‌های ارزشمند مهندس مهدی باوقار، مدیرکل نوسازی مدارس استان هرمزگان، در ساخت و تجهیز فضاهای آموزشی استان قدردانی کرد.

۲۶دی
توسعه خدمات به جامعه معلولان استان هرمزگان در دستور کار است
استاندار هرمزگان:

توسعه خدمات به جامعه معلولان استان هرمزگان در دستور کار است

دکتر محمد آشوری تازیانی، استاندار هرمزگان امروز چهارشنبه ۲۶دی ماه، در دیدار با انجمن روشندلان استان هرمزگان بر اهمیت تدوین یک برنامه جامع برای ارتقاء خدمات به جامعه توانخواهان، تأکید کرد و گفت: با توجه به نیازهای متعدد و متنوع این جامعه، تدوین برنامه‌های هدفمند ویژه توانخواهان در حوزه‌های مختلف مانند ورزش، آموزش، اشتغال، هنر، مسکن و امور شهری ضروری است.

۲۶دی
ساخت ۶ آب‌شیرین‌کن در هرمزگان تا پایان سال
مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سفر به هرمزگان و دیدار با استاندار مطرح کرد:

ساخت ۶ آب‌شیرین‌کن در هرمزگان تا پایان سال

مدیرعامل شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در جریان سفر به استان هرمزگان با اعلام این‌که شش سامانه آب‌شیرین‌کن در استان هرمزگان در دست ساخت است که تا پایان امسال به بهره‌برداری می‌رسند، گفت: هزینه تامین آب شرب و بهداشت از طریق سامانه‌های آب‌شیرین‌کن بسیار بالاست و با توجه به مفاد قانون برنامه هفتم توسعه کشور اساسا نباید این آب برای مصارفی مانند آبیاری فضای سبز استفاده شود.

۲۶دی
رئیس جمهور از سه استاندار برتر در حوزه آموزش و پرورش تقدیر کرد
سی و یکمین سالروز تشکیل شوراهای آموزش و پرورش

رئیس جمهور از سه استاندار برتر در حوزه آموزش و پرورش تقدیر کرد

در مراسمی با حضور رئیس جمهور، از استانداران کرمانشاه، تهران و هرمزگان به عنوان استان‌های برتر در حوزه آموزش و پرورش تقدیر شد. این تقدیر به پاس تلاش‌های این استان‌ها در ارتقای کیفیت آموزش و پرورش صورت گرفت.

۲۶دی
تبریک مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس به مناسبت روز پدر
رمضان‌پور: علی(ع) الگوی کامل انسانیت است

تبریک مدیرعامل نفت ستاره خلیج فارس به مناسبت روز پدر

غلامحسین رمضان‌پور، مدیرعامل شرکت نفت ستاره خلیج فارس، ضمن تبریک میلاد حضرت علی (ع) و روز پدر، از زحمات تمامی پدران و به‌ویژه همکاران خود تقدیر کرد.

برچسب ها
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، اخبار اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، استاندار هرمزگان،محمد آشوری تازیانی،احمد مرادی،تازیان،تعریض و بهسازی،راهداری،عباس شرفی استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، بندرعباس بندرعباس،هرمزگان، جعفر احسانی مهر، حسن آرمات، دکتر احمد حاتمی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، راه آهن هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت پالایش نفت آفتاب، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فولاد کاوه جنوب کیش، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محسن خاکی نهاد، محمد آشوری تازیانی،استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا پیرحسینلو، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس،دیپلماسی،اشتغالزایی مهدی باوقار زعیمی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مهدی دوستی مهدی نوبانی،شهردار بندرعباس،شهرداری بندرعباس،هفته دولت، نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمزگان، هفته دفاع مقدس،