برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
مهندس مسیحی تازیانی، مدیرکل محیط زیست هرمزگان، از صدور بیش از ۸۰۰ اخطاریه به صنایع آلاینده خبر داد. وی گفت هرمزگان با اجرای طرحهای مختلف، از جمله کاشت ۴ میلیون درخت و نظارت بر صنایع آلاینده، گامهای بلندی در جهت کاهش آلودگی هوا برداشته است.
مهندس مسیحی تازیانی، مدیرکل محیط زیست هرمزگان، در نشستی خبری به مناسبت هفته هوای پاک، از افزایش سهمیه کاشت درخت در صنایع و کاشت چهار میلیون درخت در استان خبر داد.
طی حکمی از سوی دکتر محمد مهدی طهرانچی، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی کشور، دکتر پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان، بهعنوان عضو هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی استان هرمزگان منصوب شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق هرمزگان با اشاره به مشکلات شبکه برق در شهر بندرعباس و به ویژه در بافتهای فرسوده، گفت: "متاسفانه در این بافتها استانداردهای شهرسازی رعایت نشده و تراکم جمعیت باعث ایجاد چالشهایی در خدمات رسانی به برق و سایر دستگاههای خدمات رسان شده است."
مدیرکل محیط زیست هرمزگان در نشست خبری با خبرنگاران ، به مناسبت روز هوای پاک هشدار داد : 35 هزار نفر از ساکنین جوامع محلی متاثر از آلودگی صنایع غرب بندرعباس هستند .
با ورود دستگاه قضایی، مراحل نصب و راه اندازی میتر های بنزین در پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس در حال انجام است.
مدرسه ۹ کلاسه امام صادق (ع) در روستای روتان از توابع شهرستان سیریک با زیربنای ۱۰۰۰ متر مربع و اعتباری بالغ بر ۲۵ میلیارد تومان در مراسمی رسمی افتتاح شد.
با حضور استاندار هرمزگان، عملیات اجرایی پروژه بزرگراه خوش هنگام، سیاهو، احمدی به طول ۹ کیلومتر آغاز شد. این پروژه که با اعتباری بالغ بر 2هزار و 896 میلیارد ریال همراه است، نویدبخش بهبود زیرساختهای ارتباطی منطقه و ارتقای کیفیت زندگی مردم است.