• امروز : سه شنبه - ۲ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Tuesday - 23 June - 2026

اخبار - پایگاه خبری آوای شرجی نیوز

۰۱تیر
برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزش‌های سازمانی و نهادینه‌سازی اصول اخلاق حرفه‌ای، با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.

۰۱تیر
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
با امضای تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و آبفای هرمزگان؛

طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود

۰۱تیر
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیج‌فارس به بهره‌برداری رسید
۱۶بهمن
فولادکاوه؛ در مسیر قله های اقتصاد مقاومتی
درارزیابی جشنواره ملی نشان اقتصاد مقاومتی عنوان شد؛

فولادکاوه؛ در مسیر قله های اقتصاد مقاومتی

کارشناسان دومین جشنواره ملی نشان اقتصاد مقاومتی، عملکرد فولاد کاوه جنوب کیش را با محوریت شاخص‌هایی نظیر رشد تولید، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال پایدار ارزیابی کردند. در این نشست، طرح‌هایی مانند راهبرد تولید بدون توقف و محصول ارزشمند برای تنوع‌بخشی به محصولات بررسی شد. نتایج این ارزیابی در مراسم اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد

۱۶بهمن
مدارس می‌سازیم، آینده می‌سازیم: اقدام ماندگار فولاد هرمزگان
به همت فولاد هرمزگان؛

مدارس می‌سازیم، آینده می‌سازیم: اقدام ماندگار فولاد هرمزگان

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، احمد مرادی، با حضور در پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در این شهر، از اقدامات فولاد هرمزگان در راستای مسئولیت‌های اجتماعی تقدیر کرد و گفت: این اقدامات در منطقه ماندگار خواهد شد.

۱۶بهمن
مسافران، هرمزگان را قبضه کردند: رکورد تردد در دی‌ماه!
اداره کل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان ؛

مسافران، هرمزگان را قبضه کردند: رکورد تردد در دی‌ماه!

مدیرکل راهداری و حمل‌ و نقل جاده‌ای استان هرمزگان از افزایش ۳ درصدی تردد بین استانی در دی‌ماه سال جاری نسبت به آذرماه خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲ میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.

۱۵بهمن
جانبازان، پیشگامان عرصه های اجتماعی و خیرخواهانه

جانبازان، پیشگامان عرصه های اجتماعی و خیرخواهانه

نماینده ولی فقیه در هرمزگان، آیت الله محمد عبادی زاده، در دیدار با جمعی از جانبازان استان، ضمن گرامیداشت روز جانباز، این عزیزان را پیشگامان عرصه های اجتماعی و فعالیت های خیرخواهانه خواند و نقش آنان در جامعه را ستود.

۱۵بهمن
جراره خواستار تعیین تکلیف اسناد مالکیت و تسهیل سرمایه‌گذاری در هرمزگان شد

جراره خواستار تعیین تکلیف اسناد مالکیت و تسهیل سرمایه‌گذاری در هرمزگان شد

نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مسئولان قضایی و اجرایی استان، بر ضرورت رفع مشکلات اسناد مالکیت و ایجاد بستر مناسب برای سرمایه‌گذاری در هرمزگان تأکید کرد. فاطمه جراره همچنین مسائل مربوط به تعزیرات، قاچاق سوخت و لزوم بازنگری قوانین مرتبط با آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.

۱۵بهمن
آغاز ساخت بوستان زنده‌یاد محمدعلی بهمنی در بندرعباس با هدف ارتقاء فضای شهری
به مناسبت دهه فجر؛

آغاز ساخت بوستان زنده‌یاد محمدعلی بهمنی در بندرعباس با هدف ارتقاء فضای شهری

با حضور دبیران جشنواره بین‌المللی شعر فجر، کلنگ احداث بوستان زنده‌یاد محمدعلی بهمنی در ورودی بندرعباس به زمین زده شد. این پروژه که در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان اجرا می‌شود، شامل امکاناتی نظیر رینگ پیاده‌روی، محل بازی کودکان و آبشار مصنوعی است و انتظار می‌رود در مدت یک سال به بهره‌برداری برسد.

۱۵بهمن
بهره‌برداری از چهار پروژه برق منطقه‌ای هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۸۲۱ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر
به مناسبت دهه فجر ؛

بهره‌برداری از چهار پروژه برق منطقه‌ای هرمزگان با اعتباری بالغ بر ۸۲۱ میلیارد تومان همزمان با دهه فجر

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای هرمزگان اعلام کرد که همزمان با دهه مبارک فجر، چهار پروژه پست و خط با اعتباری بالغ بر ۸۲۱ میلیارد تومان به بهره‌برداری می‌رسد. این پروژه‌ها در شهرستان‌های قشم و بستک اجرا شده و نقش مهمی در رفع افت ولتاژ و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق ایفا خواهند کرد.

۱۵بهمن
۲۸ هتل قشم به طرح هتل‌های سبز پیوستند

۲۸ هتل قشم به طرح هتل‌های سبز پیوستند

در راستای حفظ محیط زیست جزیره قشم، ۲۸ هتل تاکنون به طرح هتل‌های سبز پیوسته‌اند و با اجرای مدیریت سبز، به تفکیک و بازیافت پسماندها کمک می‌کنند. این طرح با هدف توسعه پایدار و فرهنگ‌سازی در زمینه مدیریت پسماند، گامی مهم در جهت تبدیل قشم به جزیره‌ای سبز است.

برچسب ها
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، اخبار اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، استاندار هرمزگان،محمد آشوری تازیانی،احمد مرادی،تازیان،تعریض و بهسازی،راهداری،عباس شرفی استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، بندرعباس بندرعباس،هرمزگان، جعفر احسانی مهر، حسن آرمات، دکتر احمد حاتمی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، راه آهن هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت پالایش نفت آفتاب، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فولاد کاوه جنوب کیش، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محسن خاکی نهاد، محمد آشوری تازیانی،استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا پیرحسینلو، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس،دیپلماسی،اشتغالزایی مهدی باوقار زعیمی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مهدی دوستی مهدی نوبانی،شهردار بندرعباس،شهرداری بندرعباس،هفته دولت، نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمزگان، هفته دفاع مقدس،