برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
کارشناسان دومین جشنواره ملی نشان اقتصاد مقاومتی، عملکرد فولاد کاوه جنوب کیش را با محوریت شاخصهایی نظیر رشد تولید، توسعه صادرات غیرنفتی و ایجاد اشتغال پایدار ارزیابی کردند. در این نشست، طرحهایی مانند راهبرد تولید بدون توقف و محصول ارزشمند برای تنوعبخشی به محصولات بررسی شد. نتایج این ارزیابی در مراسم اختتامیه جشنواره اعلام خواهد شد
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی، احمد مرادی، با حضور در پروژه ساخت مدرسه ۱۲ کلاسه در این شهر، از اقدامات فولاد هرمزگان در راستای مسئولیتهای اجتماعی تقدیر کرد و گفت: این اقدامات در منطقه ماندگار خواهد شد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جادهای استان هرمزگان از افزایش ۳ درصدی تردد بین استانی در دیماه سال جاری نسبت به آذرماه خبر داد و گفت: در این مدت بیش از ۲ میلیون تردد در محورهای استان به ثبت رسیده است.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان، آیت الله محمد عبادی زاده، در دیدار با جمعی از جانبازان استان، ضمن گرامیداشت روز جانباز، این عزیزان را پیشگامان عرصه های اجتماعی و فعالیت های خیرخواهانه خواند و نقش آنان در جامعه را ستود.
نماینده مردم بندرعباس در مجلس شورای اسلامی در نشست مشترک با مسئولان قضایی و اجرایی استان، بر ضرورت رفع مشکلات اسناد مالکیت و ایجاد بستر مناسب برای سرمایهگذاری در هرمزگان تأکید کرد. فاطمه جراره همچنین مسائل مربوط به تعزیرات، قاچاق سوخت و لزوم بازنگری قوانین مرتبط با آن را مورد بحث و بررسی قرار داد.
با حضور دبیران جشنواره بینالمللی شعر فجر، کلنگ احداث بوستان زندهیاد محمدعلی بهمنی در ورودی بندرعباس به زمین زده شد. این پروژه که در زمینی به مساحت ۲۵ هزار مترمربع و با اعتبار ۸۶ میلیارد تومان اجرا میشود، شامل امکاناتی نظیر رینگ پیادهروی، محل بازی کودکان و آبشار مصنوعی است و انتظار میرود در مدت یک سال به بهرهبرداری برسد.
مدیرعامل شرکت برق منطقهای هرمزگان اعلام کرد که همزمان با دهه مبارک فجر، چهار پروژه پست و خط با اعتباری بالغ بر ۸۲۱ میلیارد تومان به بهرهبرداری میرسد. این پروژهها در شهرستانهای قشم و بستک اجرا شده و نقش مهمی در رفع افت ولتاژ و افزایش قابلیت اطمینان شبکه برق ایفا خواهند کرد.
در راستای حفظ محیط زیست جزیره قشم، ۲۸ هتل تاکنون به طرح هتلهای سبز پیوستهاند و با اجرای مدیریت سبز، به تفکیک و بازیافت پسماندها کمک میکنند. این طرح با هدف توسعه پایدار و فرهنگسازی در زمینه مدیریت پسماند، گامی مهم در جهت تبدیل قشم به جزیرهای سبز است.