برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
مدیرعامل شرکت توزیع برق بندرعباس در گفتوگو با خبرنگاران ضمن گرامیداشت ایام مبارک دهه فجر از بهرهبرداری 110 پروژه حوزه برق این استان با هزینه 13 هزار و 951 میلیارد ریال در دهه فجر خبر داد.
صبح امروز چهارشنبه، علی عبدالعلیزاده نماینده رئیسجمهور در امور هماهنگی توسعه دریامحور از ظرفیتهای منطقه مکران، ازجمله بندر جاسک بازدید کرد.
مدیر بنادر و دریانوردی شهید باهنر و شرق هرمزگان گفت: توسعه خط ریلی به جاسک و منطقه مکران می تواند مسیر صادرات کالا از ایران به عمان را تسهیل کرده و باعث تسریع آن شود.
فاطمه جراره* در نطق 2 دقیقهای خود در مجلس شورای اسلامی، بر ضرورت دادن حق هرمزگان از بودجههای نفتی و رفع مشکلات اقتصادی، آموزشی، عمرانی و درمانی مردم هرمزگان تاکید کرد.
فولاد کاوه جنوب کیش در حالی که با چالشهای انرژی روبروست، در ۹ ماهه نخست سال ۱۴۰۳ سود خالص ۲۸,۴۴۵ میلیارد ریالی را کسب کرد که تقریباً دو برابر سود ۶ ماهه نخست سال است. رشد خیرهکننده ۱۰۹ درصدی سودآوری این شرکت در پاییز، آن را به رتبه نخست در بین شرکتهای فولادی رسانده است.
نماینده رئیسجمهور در توسعه دریامحور از افزایش چشمگیر ترانزیت بار از بندر شهید رجایی در سال آینده خبر داد و گفت: انتظار میرود این بندر سال آینده حداقل ۳۰ میلیون تن بار را ترانزیت کند.
رقابتهای لیگ دسته دوم فوتسال کشور از چهارشنبه، ۱۷ بهمنماه آغاز میشود. تیم "برتر هرمزگان" که با خرید امتیاز یک تیم تهرانی جواز حضور در این مسابقات را کسب کرده است، به عنوان نماینده استان هرمزگان در این دوره شرکت میکند و فرصتی برای نمایش توانمندیهای بازیکنان بومی و توسعه فوتسال استان خواهد بود.
دکتر فاطمه جراره، نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجیآباد و بندرخمیر در مجلس شورای اسلامی با هشدار درباره ترک تحصیل دختران به دلیل مشکلات اقتصادی و رشد اعتیاد زنان، خواستار اقدامات فوری برای حل این معضلات شد.