برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
در نخستین سفر استانی هیئت دولت در سال جدید، مسعود پزشکیان رئیس جمهور در اردیبهشتماه ۱۴۰۴ به استان هرمزگان سفر میکند؛ سفری که به مدت دو روز به طول خواهد انجامید و قرار است گامهایی مهم در مسیر توسعه و رفع مشکلات این استان برداشته شود.
در آستانه سفر استانی رئیس جمهور به هرمزگان، نشست هماهنگی رسانهای با حضور مدیران ارشد اطلاعرسانی دولت و جمعی از اصحاب رسانه استان در بندرعباس برگزار شد.
شرکت راهسازی گوربندراه، با امضای تفاهمنامهای با استانداری هرمزگان، گامی بلند در راستای توسعه عدالت آموزشی و محرومیتزدایی از مناطق کمبرخوردار این استان برداشت. این شرکت متعهد به ساخت ۵ مدرسه سه کلاسه در این مناطق شدهاست.
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان، در نشست با اصحاب رسانه، ضمن تاکید بر اهمیت انعکاس مطلوب سفر رئیس جمهور به این استان، از نقش رسانهها در معرفی ظرفیتهای هرمزگان به کشور قدردانی کرد.
یکی از ویژگیهای برجسته این شرکت، دسترسی به آبهای آزاد و امکان صادرات است که در مقایسه با سایر شرکتهای فولادی، از مزیتهای منحصر به فردی برخوردار است.
نشست مرکز خدمات سرمایهگذاری استان به ریاست محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان برگزار شد.
گروه شرکتهای سیدلف، یکی از بزرگترین و پیشروترین شرکتهای حوزه خدمات بندری و نفتی کشور، در راستای توسعه زیرساختهای استراتژیک، تفاهمنامهای توسط شرکت سی دلف قشم با سازمان بنادر و دریانوردی برای احداث مخازن نفتی به ظرفیت ۸۰ هزار مترمکعب و ارزش ۱۸۰۰ میلیارد تومان امضا کرد. این پروژه که در بندر خلیج فارس واقع در منطقه ویژه اقتصادی شهید رجایی اجرا خواهد شد، ظرف سه سال آینده به بهرهبرداری خواهد رسید و نقش کلیدی در افزایش ظرفیت ذخیرهسازی فرآوردههای نفتی و تقویت زیرساختهای صادرات و واردات کشور ایفا خواهد کرد.
شرکت خدمات دریایی و بندری سیدلف، با سرمایهگذاری یک میلیون یورویی و بهرهگیری از فناوریهای پیشرفته، مرکز مانیتورینگ ترمینالهای کانتینری خود را در بندر شهید رجایی افتتاح کرد.