پایگاه خبری آوای شرجی نیوز ، با هدف هم افزایی توانمندی ها و ایجاد هماهنگی بیشتر در حوزه آبزی پروری دوازدهمین جلسه مشترک شورای نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان با حضور دکتر نصیری رئیس سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی هرمزگان و اعضاء شورای استانی ، مدیر کل شیلات و اداره کل دامپزشکی و نظام دامپزشکی ، رئیس و هیأت مدیره اتحادیه در محل سالن جلسات اتحادیه آبزیان برگزار شد. این جلسه با هدف تقویت همکاری و تعامل بین سازمان و اتحادیه آبزیان و سایر ادارات و دستگاههای مرتبط در زمینه مختلف آبزی پروری برگزار گردید.
گام های جدید برای توسعه آبزی پروری در هرمزگان
- نویسنده : صدیقه دهقانی
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 230 بازدید
- بدون دیدگاه



















