به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ مناطق آزاد هرمزگان، به عنوان ویترین اقتصادی کشور، پتانسیل عظیمی برای توسعه و پیشرفت دارند. اما چرا با وجود این همه ظرفیت، نخبگان و نیروهای متخصص بومی این استان در تصمیمگیریها و مدیریت این مناطق سهم اندکی دارند؟
امام جمعه قشم، حجتالاسلام حاجبی، با انتقاد از این وضعیت، تاکید کرده است که مردم هرمزگان به حق انتظار دارند از ظرفیتهای فرزندان خود در این مناطق بهرهمند شوند. ایشان با بیان اینکه این موضوع به یک دغدغه عمومی تبدیل شده است، خواستار دیده شدن بیشتر تواناییهای نیروهای بومی در این مناطق شد. وی تاکید کرد: “مناطق آزاد سرمایه ملی هستند و باید ظرفیتهای استانی در آنها لحاظ شود.”
چرا نخبگان هرمزگانی در مناطق آزاد به حاشیه رانده شدهاند؟
- نویسنده : سردبیر/ صدیقه دهقانی تل گردوئی
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 257 بازدید
- بدون دیدگاه



















