• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
نماینده ولی فقیه در هرمزگان:

مسأله امروز جامعه زیست عفیفانه است

  • کد خبر : 5265
  • ۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۶:۵۳
مسأله امروز جامعه زیست عفیفانه است
 نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: مسأله امروز جامعه زیست عفیفانه است و زندگی پاک مربوط به زن یا مرد نیست و همه را شامل می‌شود.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حجت‌الاسلام محمد عبادی‌زاده صبح شنبه در خطبه‌های نماز عید فطر بندرعباس، بیان داشت: گروه‌های مختلف سیاسی را به وحدت و همدلی توصیه می‌کنیم، منافقان در کنار تجزیه طلبانی که سنخیتی باهم ندارند کنار یکدیگر قرار گرفته‌اند اما وحدت و همدلی بین مردم و همه اقشار و گروه‌ها، برنامه دشمنان را با شکست مواجه می‌کند.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با بیان اینکه بدخواهان ملت ایران، وحدت و اتحاد احزاب و گروه‌های سیاسی را هدف گرفته‌اند، خاطرنشان کرد: وحدت و همدلی گروه‌های سیاسی، برنامه دشمن را با شکست مواجه کرده است.

وی تصریح کرد: در عید فطر باید به معرفت جدید از نوع مشاهده آن حضرت برسیم اگر چه این شهود جسمانی نیست. عید فطر باید بازگردیم و یکبار گذشته را بررسی کرده و از درس‌هایی که از ماه مبارک رمضان فراگرفتیم استفاده کنیم، آموزه‌های رمضان باید در ایام دیگر جریان داشته باشد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان تاکید کرد: حجاب یک موضوع هویتی و تمدنی بوده و همه باید به این نکته توجه داشته و از جنگ تمدنی غافل نشویم، امروز الزام‌های آن را بدانیم و در نقشه دشمن بازی نکنیم.

وی ادامه داد: در این موضوع باید خود، سرگردان نبوده و مردم را هم سرگردان نکرد، باید زمینه‌های مناسب را فراهم کرد.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان با یادآوری اینکه این مسأله آغاز جنگ تمدنی است، بیان کرد: دشمن برای مقابله با تمدن سازی ایران اسلامی وارد این جریان شده است.

وی افزود: مسأله امروز جامعه زیست عفیفانه است، زندگی پاک که مربوط به زن یا مرد نیست و همه را شامل می‌شود.

حجت‌الاسلام عبادی زاده گفت: وقتی عفت و پاکی در وجود انسان شکل می‌گیرد، حجاب هم درست می‌شود، حجاب مسأله شرعی بوده و جای چون و چرا ندارد که قرآن و روایت اهل بیت علیهم السلام واجب دانسته اند و این شاخصه جامعه اسلامی است.

نماینده ولی فقیه در هرمزگان بیان کرد: تأکیدم بر تقدم عفاف بر حجاب است و این جزو شاخصه‌های جامعه ایمانی و اسلامی است.این‌ها نشانه‌های یک جامعه سالم و امن است که همه باید این را رعایت کنند.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5265

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی