به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، در این آیین، نقش مجموعه روابطعمومیها و حوزههای پشتیبان در تقویت انسجام اداری و حمایت از جریان خدمترسانی مورد توجه قرار گرفت و از مدیران فعال در این حوزهها تقدیر شد.
در بخش ویژه این مراسم،*محمد کمالی، مدیرکل حوزه استاندار و روابطعمومی استانداری هرمزگان بهدلیل تلاشهای مؤثر در هماهنگیهای بیندستگاهی، پشتیبانی از برنامههای جهادی و همراهی مستمر با فعالیتهای فرهنگی و بسیجی ادارات استان مورد تجلیل قرار گرفت.
قدردانی از مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان در همایش تجلیل از ایثار و خدمت
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 163 بازدید
- بدون دیدگاه



















