به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ رئیسجمهور کشورمان به تازگی با انتصاب دکتر محمد آشوری تازیانی به عنوان استاندار هرمزگان موافقت کرده است. این تصمیم در پی دیدار اخیر نمایندگان استان هرمزگان با دکتر پزشکیان، رئیسجمهور، اتخاذ شده و حمایت دولت از دکتر آشوری در این نشست به وضوح اعلام شد.
با این حال، برای نهایی شدن این انتصاب، دکتر آشوری باید موافقت نمایندگان مجلس شورای اسلامی را نیز جلب کند. در صورت تحقق این امر، هرمزگان پس از سالها، شاهد حضور یک استاندار بومی خواهد بود که میتواند تحولی مثبت در مدیریت و توسعه استان ایجاد کند.
رئیسجمهور با انتصاب دکتر محمد آشوری به عنوان استاندار هرمزگان موافقت کرد
- نویسنده : صدیقه دهقانی تل گردوئی
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 824 بازدید
- بدون دیدگاه



















