• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

 تعیین تعرفه در هر شرایطی برای محصولات کشاورزی ممنوع است

  • کد خبر : 6749
  • ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۰۸
 تعیین تعرفه در هر شرایطی برای محصولات کشاورزی ممنوع است
رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی، گفت: تعیین تعرفه در هر شرایطی برای محصولات کشاورزی ممنوع است.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، همایش ملی توسعه کشاورزی با رویکرد فن‌آوری‌های هوشمند در مجتمع آموزش عالی میناب با حضور  رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

محمدجواد عسکری در این همایش اظهارداشت: محصولاتی که در استان هرمزگان تولید می‌شود ارز آور است و از این بابت باید تلاش کنیم که ارزش افزوده‌ی کشاورزی در استان را بالا ببریم.

وی افزود: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان و بروز‌آوری کشاورزی می‌تواند در این مهم موثر باشد بر همین اساس باید کشاورزی در استان هرمزگان با توجه به اهمیت آن در تامین نیازهای کشور به ویژه در خارج از فصل دانش بنیان شود.

محمدجواد عسکری بیان‌کرد: نیاز آینده کشور در عرصه امنیت غذایی است و اگر در این زمینه با برنامه حرکت نکنیم با مشکل روبرو خواهیم شد.

وی درباره کمک کردن به صادرات محصولات کشاورزی منطقه گفت: گذاشتن تعرفه در هر شرایطی برای محصولات کشاورزی ممنوع است.

حسین رئیسی نماینده مردم شرق هرمزگان در مجلس شورای اسلامی نیز در این همایش گفت: امروز منطقه مکران یک برند جهانی شده است و برای توسعه آن باید تلاش کنیم، زیرا آینده کشور به این توسعه وابسته است .

عباس مرادی رئیس مجتمع آموزش عالی شهرستان میناب و دبیر این همایش نیز گفت: برای نخستین بار در کشور مجتمع آموزش عالی میناب وارد حوزه میان رشته‌ای شد و رشته ایی بنام کشاورزی هوشمند در این مجتمع تدوین شد.

وی افزود: کشاورزی هوشمند تلفیقی از همه رشته هاست که با توجه به افزایش جمعیت و کاهش منابع اکولوژیک مثل آب که مشکلاتی را در زمینه کشاورزی برای منطقه ایجاد کرده، تدوین و طراحی شده است.

مردادی گفت: همایش ملی توسعه کشاورزی با رویکرد هوشمندسازی با هدف کمک به توسعه سواحل مکران، کمک به توسعه بخش کشاورزی، افزایش تولید، صرفه جویی در منابع و کیفیت محصولات کشاورزی برگزار شد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=6749

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی