به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ مدیر کل نوسازی مدارس استان، مهندس باوقار زعیمی در این پیام ضمن تبریک به دکتر آشوری، بر توانمندیها و تجارب ارزنده او تأکید کرد و ابراز امیدواری نمود که حضور او در این مسئولیت حساس، منجر به تحولات مثبت و شکوفایی بیشتر در استان شود.
متن تبریک به شرح ذیل است:
“برادر عزیز و ارجمند، دکتر محمد آشوری، انتصاب شایسته جنابعالی را به عنوان “استاندار هرمزگان” تبریک عرض مینمایم. با توجه به کارنامه درخشان و تجارب ارزندهتان، امید داریم که حضور شما در این مسئولیت حساس و بزرگ، نویدبخش تحرک، پیشرفت و شکوفایی بیشتر استان هرمزگان باشد. این مسئولیت سنگین، قطعاً با توجه به توانمندیهای شما، شاهد تحولات مثبت در راستای خدمت به مردم عزیز و ارتقای وضعیت استان خواهد بود. برایتان در این مسیر، آرزوی موفقیت، عزت و سربلندی دارم و امیدوارم همواره در سایه الطاف الهی و دعای خیر مردم، در مسیر خدمتگزاری به وطن عزیز موفق و پایدار باشید.”
این پیام نشاندهنده حمایت و اعتماد مدیرکل نوسازی مدارس به تواناییهای استاندار جدید است و امیدواری برای همکاریهای مؤثر در راستای توسعه استان هرمزگان را به همراه دارد.
تبریک مدیرکل نوسازی مدارس هرمزگان به استاندار جدید استان
- نویسنده : سردبیر/ صدیقه دهقانی تل گردوئی
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 256 بازدید
- بدون دیدگاه



















