دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
آغاز بهسازی محور خورگو و بهرهبرداری از پل شهدای خورگو با حضور مسئولان استانی در هرمزگان
حمایتهای مالیاتی زمینهساز آبادانی بندر پل با واریز بیش از ۳۱۲میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده بحساب شهرداری بندرپل/قدردانی شهردار بندر پل از حمایت های سرپرست اداره کل امورمالیاتی هرمزگان
«مهمانی غدیر» جلوهای از مشارکت مردمی و ترویج سبک زندگی علوی است
بوستان گل سرخ تنها یک پروژه عمرانی نیست/ آینده شهر در زمینهای ورزشی و فضاهای فرهنگی ساخته میشود
هدیه ۲۵ میلیارد تومانی مدیریت شهری به شهروندان؛ بوستان گل سرخ و زمین ورزشی شهید بنیاسدی در بندرعباس افتتاح شد
جنگ تمام میشود، اما نبرد برای حفظ و گسترش سرمایه اجتماعی آغاز خواهد شد
پیام مدیرکل سیاسی استانداری هرمزگان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)
در پی حادثه ناگهانی آتشسوزی در بندر شهید رجایی، طبیعی است که دلها بلرزد و اضطراب مهمان خانههای ما شود. اما این روزهای سخت، بیش از هر زمان دیگری به آرامش، همدلی و هوشیاری ما نیاز دارد.
محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در سفری یکروزه و با استقبال رسمی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی وارد بندرعباس شد. وی در این سفر از چندین پروژه مهم صنعتی، عمرانی و زیربنایی بازدید کرده و در نشستهایی با مسئولان استانی به بررسی وضعیت توسعه صنعتی و اقتصادی هرمزگان پرداخت.
در یک سال اخیر، ۶۴ هزار تن فرآوردههای شیلاتی از استان هرمزگان به ۱۴ کشور مختلف صادر شده است.