برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
در شرایطی که کشور بیش از هر زمان نیازمند حفظ و توسعه ظرفیتهای تولید داخلی، اشتغالزایی پایدار و اتکای اقتصادی به بخش خصوصی است، پالایشگاه نفت آفتاب ـ به عنوان تنها مجموعه تمام خصوصی در صنعت پالایش کشور ـ در آستانه بحرانی جدی قرار گرفته است؛ بحرانی که ریشه در عدم تخصیص بهموقع خوراک (اعم از نفت خام و میعانات گازی) و عدم واگذاری زمینهای مورد نیاز توسعهای دارد.
بندرعباس، بهعنوان یکی از مهمترین شهرهای ساحلی کشور، در آستانه ورود به دورهای تازه از تحول شهری قرار دارد؛ دورهای که با تکیه بر اقلیمگرایی، احیای هویت بومی، تقویت زیرساختهای اجتماعی و مشارکت مردمی، میتواند الگویی نوین از توسعه پایدار را در جنوب ایران رقم بزند.
وحید قانعیفرد با حکم رییس هیات مدیره پالایشگاه ستاره خلیجفارس به عنوان مدیرعامل جدید این پالایشگاه منصوب شد.
عباس اکبری، مدیرکل تأمیناجتماعی هرمزگان، با اشاره به بدهی سنگین کارگاهها به این سازمان (۶.۵ هزار میلیارد تومان)، اعلام کرد که چالشهایی نظیر فرار بیمهای و ثبت دستمزدهای غیرواقعی، منابع تأمیناجتماعی را به خطر انداخته و پایداری خدماترسانی به نیمی از جمعیت استان را تهدید میکند.
وحید قانعیفرد با حکم رییس هیات مدیره پالایشگاه ستاره خلیجفارس به عنوان مدیرعامل جدید این پالایشگاه منصوب شد.
در تازه ترین دور تغییرات مدیریتی ، استاندار هرمزگان ۴۴ حکم انتصاب جدید صادر کرد.
با حکم استاندار استان هرمزگان ،مهندس امیر یگانه به عنوان مدیرعامل جدید سازمان همیاری شهرداری های استان هرمزگان منصوب شد.
آئین معارفه "کیومرث برخورداری"، به عنوان مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی هرمزگان با حضور ویدیو کنفرانسی معاون حقوقی، امور مجلس و استانهای وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و حضور معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری هرمزگان، معاون اقتصادی استانداری ،مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان و تشکلهای کارگری و کارفرمایی استان هرمزگان برگزار شد.