برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
مشاور و مدیرکل حوزه استاندار هرمزگان، در نشستی تخصصی با روسا و کارشناسان روابط عمومی استان، بر نقش بیبدیل و زیربنایی روابط عمومی در پیشبرد همهجانبه اهداف توسعهای هرمزگان تأکید کرد.
پنجمین جلسه کمیسیون ماده ۲۱ طرحهای غیرکشاورزی استان هرمزگان در سال جاری، روز سهشنبه ۲۱ مردادماه، به ریاست مهندس صادقی، سرپرست معاونت عمرانی استانداری هرمزگان و با حضور اعضای محترم کمیسیون در سالن جلسات استانداری برگزار شد.
قشم، جزیرهای سرشار از فرصت و ظرفیت اقتصادی، اما همچنان در انتظار مدیریتی بومی و آشنا به نیازهای واقعی مردم برای تبدیل شدن به قطب توسعه ملی است.
با حضور دکتر حاتمی مدیر عامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش و اعضای هیئت تیراندازی استان هرمزگان از اعضای تیم تیراندازی شرکت فولاد کاوه جنوب کیش که به نمایندگی از استان هرمزگان در رقابت های هفدهمین دوره لیگ برتر و دسته یک رشته تفنگ بادی شرکت نموده بودند و موفق به کسب عنوان قهرمانی شدند تجلیل شد ، همچنین در این رویداد از کارکنان افتخارآفرین SKS در رقابت های المپیاد ورزشی کارگران هرمزگان نیز تجلیل به عمل آمد.
در مراسم بزرگداشت سالروز اقامه نخستین نمازجمعهکشور، از دکترجواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولادکاوه جنوب کیش، توسط آیتالله محمد عبادیزاده نماینده ولیفقیه در استان هرمزگان و امام جمعه بندرعباس، تجلیل شد.
مدیر منطقه شش عملیات انتقال گاز، از پایان موفقیتآمیز عملیات اتصال نهایی خط لوله ۴۲ اینچ پتروشیمی مکران خبر داد.
سرپرست معاونت امور عمرانی استانداری هرمزگان از تلاش برای تسریع در گازرسانی به شهرکهای صنعتی خبر داد و گفت: گازرسانی به شهرکهای صنعتی گمبرون، ایسین و بندرعباس در اولویت است.
در آیینی ورزشی و سرشار از شور و نشاط، مسابقات مینیبسکتبال گرامیداشت یاد و خاطره شهدای اقتدار ۱۲ روزه جنگ تحمیلی به میزبانی منطقه شش عملیات انتقال گاز و با همکاری شرکت گاز استان هرمزگان، در سالن ورزشی شهید سالاری این منطقه برگزار شد.