ثبت رکورد آهناسفنجی فولاد کاوه در خرداد
برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
تولید ماهیانه به ۱۹۶٬۷۴۷ تن رسید؛ تحقق تولید فراتر از ظرفیت طراحی همراه با کاهش مصارف انرژی
استاندار هرمزگان از برنامه دولت برای ایجاد پنج سد بزرگ به منظور مهار روانآبهای مرزی در منطقه مکران خبرداد و گفت: در حال حاضر عملیات اجرایی سد گابریک در این منطقه آغاز شده و منابع آن نیز در حال تامین است.
تفاهم نامه مشترک شرکت آب، برق و تاسیسات قشم و کشور ژاپن برای تامین مالی ساخت آب شیرینکن در جزیره قشم امضاء شد.
امروز ۴۴ طرح عمرانی با حضور استاندار هرمزگان در شهرستان سیریک به بهره داری رسید.
شهردار میناب از تامین 1380 تن قیر رایگان برای ادامه نهضت آسفالت از سوی استانداری هرمزگان خبر داد.
مدیرعامل پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: ظرفیت تولید این پالایشگاه بزودی 30 هزار بشکه در روز افزایش مییابد و به 480 هزار بشکه در روز خواهد رسید.
تفاهمنامه همکاری بین شرکت فولاد هرمزگان و انجمن خیرین مسکنساز ایران به منظور ساخت و تامین مسکن جامعه کارگری فولاد هرمزگان و اعلام آمادگی دوجانبه جهت همکاریهای بیشتر منعقد شد.
معاون محیط زیست هرمزگان گفت: محیط زیست به دنبال بیمه کردن پلنگ است تا بتواند خسارتها را پرداخت کند.