• امروز : دوشنبه - ۱ تیر - ۱۴۰۵
  • برابر با : Monday - 22 June - 2026

اخبار - پایگاه خبری آوای شرجی نیوز

۰۱تیر
برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز

دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفه‌ای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزش‌های سازمانی و نهادینه‌سازی اصول اخلاق حرفه‌ای، با حضور اعضای هیئت‌رئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.

۰۱تیر
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
با امضای تفاهم‌نامه میان آموزش و پرورش و آبفای هرمزگان؛

طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود

۰۱تیر
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیج‌فارس به بهره‌برداری رسید
۲۴اردیبهشت
جزییات آزمون استخدامی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

جزییات آزمون استخدامی پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس

داوطلبان این آزمون می‌بایست از عصر روز دوشنبه مورخه ۱۴۰۲/۰۲/۲۵ با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور به نشانی www.sanjesh.org جهت دریافت کارت ورود به جلسه آزمون اقدام کنند.

۲۴اردیبهشت
بندرعباس میزبان چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان

بندرعباس میزبان چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان

رییس هیات شطرنج استان هرمزگان از برگزاری چهاردهمین دوره مسابقات شطرنج استاندارد جام هرمزگان خبر داد.

۲۴اردیبهشت
دانش آموز بشاگردی برگزیده اجلاسیه سراسری نماز در استان فارس

دانش آموز بشاگردی برگزیده اجلاسیه سراسری نماز در استان فارس

یک دانش بشاگردی به عنوان نماینده استان هرمزگان در اجلاسیه سراسری نماز در استان فارس برگزیده شد.

۲۴اردیبهشت
نوسان قیمت‌ها سبب رنج باغداران رودانی شده

نوسان قیمت‌ها سبب رنج باغداران رودانی شده

باغداران رودانی از جولان دلالان لیمو گلایه‌مندند و می‌گویند سود بازار لیمو به جیب دلالان می‌رود.

۲۴اردیبهشت
آغاز برداشت انبه نارس از ۲۸۰۰ هکتار باغ‌های هرمزگان

آغاز برداشت انبه نارس از ۲۸۰۰ هکتار باغ‌های هرمزگان

مدیر امور باغبانی سازمان جهادکشاورزی هرمزگان از آغاز برداشت انبه نارس از ۲۸۰۰ هکتار باغ‌های هرمزگان خبرداد.

۲۴اردیبهشت
واکنش پالایشگاه بندرعباس به اظهارات عضو شورای شهر؛ نیروی غیربومی جذب نکرده‌ایم

واکنش پالایشگاه بندرعباس به اظهارات عضو شورای شهر؛ نیروی غیربومی جذب نکرده‌ایم

رییس هیأت مدیره پالایشگاه نفت ستاره خلیج فارس گفت: برخی مباحث مطرح شده در فضای مجازی مبنی بر جذب 60 نفر نیروی جدید غیربومی را نادرست است و این نیروها در پالایشگاه مشغول بکار بوده‌اند و پیش از این نیز در طرح توسعه افزایش تولید مشارکت داشته اند.

۲۴اردیبهشت
بندرلنگه و بندرکنگ در اولویت دسترسی منازل به فیبر نوری هستند

بندرلنگه و بندرکنگ در اولویت دسترسی منازل به فیبر نوری هستند

نماینده مردم غرب هرمزگان گفت: پس از بندرچارک به عنوان اولین شهر در هرمزگان، شهرهای بندرلنگه و بندرکنگ نیز در شرف دسترسی به فیبر نوری هستند و مودم رایگان نیز به مردم تحویل خواهد شد.

۲۴اردیبهشت
انتقاد امام جمعه بندر پل از قطع درختان بومی

انتقاد امام جمعه بندر پل از قطع درختان بومی

امام جمعه اهل سنت بندرپل نسبت به قطع درختان در حاشیه این شهر هشدار داد و از پلیس راه خواست خودروهای حامل این چوب ها را که بدون مجوز در حال قلع و قمع درختان هستند را متوقف کند.

برچسب ها
اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی هرمزگان، اخبار اداره کل بیمه سلامت هرمزگان، اداره کل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس استان هرمزگان، استاندار هرمزگان، استاندار هرمزگان،محمد آشوری تازیانی،احمد مرادی،تازیان،تعریض و بهسازی،راهداری،عباس شرفی استان هرمزگان، امام جمعه اهل سنت بندرعباس، بندرعباس بندرعباس،هرمزگان، جعفر احسانی مهر، حسن آرمات، دکتر احمد حاتمی مدیر عامل فولاد کاوه جنوب کیش، دکتر سلمان ضربی، دکتر علی علیزاده، راه آهن هرمزگان، شرکت فولاد هرمزگان، شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، شرکت نفت ستاره خلیج فارس، شرکت پالایش نفت آفتاب، شهردار بندرعباس، شیخ یوسف جمالی، عطا الله معروفخانی، عطاالله معروفخانی، فولاد کاوه جنوب کیش، قشم مجتمع کشتی‌سازی ایزوایکو، محسن خاکی نهاد، محمد آشوری تازیانی،استاندار هرمزگان، محمد آشوری تازیانی استاندار هرمزگان، محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، محمدرضا پیرحسینلو، مدیرعامل شرکت فولاد هرمزگان، مدیرعامل فولاد هرمزگان، مدیر عامل مجتمع ایزوایکو، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان هرمزگان مدیرکل بیمه سلامت هرمزگان، منطقه ویژه اقتصادی صنایع معدنی و فلزی خلیج فارس،دیپلماسی،اشتغالزایی مهدی باوقار زعیمی،مدیرکل نوسازی،توسعه و تجهیز مدارس هرمزگان، مهدی دوستی مهدی نوبانی،شهردار بندرعباس،شهرداری بندرعباس،هفته دولت، نماینده ولی فقیه هرمزگان هرمزگان، هفته دفاع مقدس،