برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
نماینده ولی فقیه در هرمزگان گفت: شهید سرهنگ دوم مجتبی شهیدی زاده با اخلاص، شجاعت و از خودگذشتگی، در راه حفظ امنیت و سربلندی ایران قوی، جان خود را تقدیم اسلام کرد.
رییسکل دادگستری هرمزگان از توقیف شناور حامل ۱۰۰ هزار لیتر سوخت قاچاق در آبهای خلیجفارس و دستگیری سه قاچاقچی در این رابطه خبر داد.
دکتر پزشکیان در جلسه اخیر هیئت دولت، با تاکید بر اهمیت توسعه اقتصاد دریامحور، بر نقش محوری مجتمع کشتیسازی و صنایع فراساحل ایران (ایزوایکو) در این زمینه تاکید کرد. وی همچنین خواستار ارائه برنامهای جامع برای احیای صنعت کشتیسازی و مشخص شدن وضعیت و چشمانداز پنج ساله این صنعت شد.
محمدصادق عظیمی فر، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآوردههای نفتی ایران از بهرهبرداری خط لوله جدید تامین خوراک پالایشگاه بندرعباس خبر داد
محمد ملابیک، رئیس نسوز شرکت فولاد هرمزگان، از کاهش قابل توجه مصرف نسوز در این شرکت خبر داد. وی این دستاورد را حاصل تلاشهای فراوان برای بهینهسازی فرآیند تولید، استفاده از نسوزهای باکیفیت و بهبود سیستمهای نگهداری دانست. ملابیک با اشاره به چالشهای ناشی از نوسانات انرژی، از برنامههای آینده شرکت برای کاهش بیشتر مصرف نسوز و استفاده از فناوریهای نوین خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از پایان عملیات تعمیرات خط انتقال آب بندرعباس و تعمیر دوره ای آب شیرین کن یکصد هزار متر مکعبی بندرعباس خبر داد.
مدیرعامل نیروگاه بندرعباس از وارد مدار شدن بویلر کمکی شماره یک این نیروگاه در راستای افزایش راندمان و تولید برق پایدار خبر داد.
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب هرمزگان از ساخت 7 آب شیرین کن با ظرفیت 21 هزار و 300 متر مکعب در شبانه روز در شهرستان های بندرعباس، قشم، ابوموسی، بندرلنگه، بستک و میناب خبر داد.