برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
رییس کمیسیون انرژی مجلس شورای اسلامی از اختصاص مبلغ 60 هزار میلیارد تومان بودجه جهت پرداخت قسمتی از مطالبات نیروگاهها به وزارت نیرو در سال 1404 خبر داد.
دکتر احمد جباری، نماینده مردم غرب استان هرمزگان در مجلس شورای اسلامی، در بندرلنگه حضور یافت و از پروژههای مختلف از جمله پل ارمک بازدید کرد. وی همچنین در نشستی صمیمی با اهالی روستاهای بخش مرکزی، به مشکلات مردم گوش داد و قول پیگیری آنها را داد. یکی از مهمترین دستاوردهای این حضور، تأیید گازرسانی به شهرستان بندرلنگه بود که پس از پیگیریهای طولانی مدت محقق شده است.
مهدی دسینه، رئیس هیئت فوتبال استان هرمزگان در پیامی از تمامی حامیان و همراهان فوتبال استان تشکر و قدردانی کرد و با اشاره به موفقیتهای اخیر این رشته ورزشی، بر اهمیت ادامه تلاشهای جمعی برای توسعه و پیشرفت فوتبال استان تاکید نمود.
آیتالله محمد عبادیزاده، امام جمعه بندرعباس در خطبههای نماز جمعه در واکنش به برخی ناهنجاریهای رخداده در جشنوارهای با هدف ترویج فرهنگ سنتی عروسیهای هرمزگان، بر ضرورت صیانت از ارزشهای فرهنگی و نظارت دقیق بر اینگونه برنامهها تأکید کرد.
پژمان شاهرخی، رئیس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان در بازدید از پروژه بیمارستان ۲۶۴ تختخوابی نفت ستاره، بر تسریع در روند احداث این بیمارستان تأکید کرد. وی با اشاره به پیشرفت چشمگیر پروژه، بر اهمیت تأمین تجهیزات و نیروی انسانی متخصص برای بهرهبرداری بهینه از این بیمارستان تأکید نمود و ابراز امیدواری کرد که با بهرهبرداری از این بیمارستان، بخش قابل توجهی از کمبودهای سرانه تخت بیمارستانی در استان جبران شود.
دکتر ابراهیم فرهمندنیا شهردار بندرلنگه با اشاره به اینکه ساخت و ساز، یکی از مهم ترین فعالیت های عمرانی در هر جامعهای است، اظهار داشت: این فعالیت میتواند به بهبود وضعیت زندگی مردم و افزایش رفاه عمومی کمک کند و با این حال، ساخت و ساز خارج از مجوز میتواند عواقب جبران ناپذیری برای ایمنی و سلامت عمومی داشته باشد.
با حضور استاندار هرمزگان و حمایت خیرین مدرسهساز، آیین کلنگزنی مجتمع آموزشی جدید دانشگاه فرهنگیان در این استان برگزار شد. این پروژه با هدف ارتقای سطح کیفی آموزش و ایجاد فرصتهای برابر آموزشی برای دانشجویان فرهنگیان در منطقه آغاز شده است.
در عملیاتی هوشمندانه، مرزبانان هرمزگانی موفق شدند یک میلیون لیتر سوخت قاچاق از نوع گازوئیل را در آبهای میناب کشف و ضبط کنند. این محموله که در ۷ مشک ماری جاسازی شده بود، با تلاش نیروهای مرزبانی از چرخه قاچاق خارج شد.