برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
فرخنده جلالی، با کولهباری از تجربه در حوزه فرهنگ و رسانه، به عنوان اولین مدیرکل زن فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان منصوب شد.
مدیر کل دامپزشکی استان هرمزگان ضمن بازدید از بخش های مختلف مجتمع آزمایشگاه های همکار در شهرستان بندر عباس و قشم بر ارتقای کیفیت خدمات تاکید کرد .
استاندار هرمزگان از امضاء تفاهمنامه ۳۵۰ میلیارد تومانی برای احداث مجتمعهای آموزشی در هرمزگان با مشارکت اتاق بازرگانی خبر داد و گفت: نهضت مدرسهسازی و ارتقاء کیفیت آموزش در هرمزگان با جدیت دنبال میشود .
احمد مرادی، نماینده مردم بندرعباس، قشم، حاجیآباد، بندر خمیر و بوموسی در مجلس شورای اسلامی، در جشنواره علمی و فرهنگی گوجهفرنگی کهورستان، با اشاره به پتانسیل بالای این منطقه در تولید گوجهفرنگی، خواستار اتخاذ تصمیمات جدی برای افزایش صادرات این محصول شد.
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ امروز ۱ اسنفد ماه ۱۴۰۳ نمایشگاه آداب و رسوم سنت های هرمزگان توسط دبستان هیات امنایی عترت ناحیه دو بندرعباس در دوره توانمندی سازی راهبران تحول الگوی سند تحول بنیادین با حضور معاونان وزارت آموزش و پرورش کشور برگزار شد.
استاندار هرمزگان،تنظیم بازار و توزیع مناسب بویژه در ماه مبارک رمضان و نوروز 1404 را مهم برشمرد و طرح نظارتی که امروز در سراسر استان آغاز شد را صیانت از حقوق شهروندی دانست.
با همکاری نیروهای حراست برق و عوامل انتظامی و قضایی، ۱۰ دستگاه استخراج ارز دیجیتال غیرمجاز در بندر خمیر کشف و ضبط شد. این اقدام در راستای مبارزه با استفاده غیرقانونی از برق و حفظ حقوق عمومی صورت گرفته است.
فرخنده جلالی، مدیر روابط عمومی استانداری هرمزگان، طی مراسمی رسمی در سالن اجتماعات فرهنگسرای طوبی، به عنوان مدیرکل جدید فرهنگ و ارشاد اسلامی استان هرمزگان منصوب شد.