برگزاری دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز
رزمایش نوع B قطع ولو در مسیر ورودی تأسیسات تقویت فشار گاز سیرجان با موفقیت برگزار شد
طرح «سونرژی» برای ترویج فرهنگ مدیریت مصرف آب در مدارس استان اجرا می شود
واحد سولفورزدایی کارخانه صبافولاد خلیجفارس به بهرهبرداری رسید
تقدیر فرمانده سپاه امام سجاد (ع) از مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی پارسیان به پاس پشتیبانی در جنگ تحمیلی رمضان
پایداری منابع آبی استان در گرو مشارکت همگانی است/ پایداری خدماترسانی آبفا در اوج مصرف تابستان، به رفتار مصرفی مشترکین بستگی دارد
طلب ۲ همتی آبفا از مشترکین و ادارات/ تولید هر مترمکعب آب آبشیرینکن ۱۰۰ هزار تومان هزینه دارد/ ایستادگی سقایان در شرایط جنگی/ ضرورت سازگاری با کمآبی
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
دوره آموزشی «فرهنگ سازمانی، اخلاق حرفهای و کدهای رفتاری» با هدف ارتقای سلامت اداری، تقویت ارزشهای سازمانی و نهادینهسازی اصول اخلاق حرفهای، با حضور اعضای هیئترئیسه، کمیته سلامت اداری و نمایندگان واحدهای مختلف در منطقه ۶ عملیات انتقال گاز برگزار شد.
استاندار هرمزگان، شهردار بندرعباس و جمعی از مدیران شهری، در بازدیدی نوروزی از ستاد استقبال از بهار، از تلاشهای صورت گرفته برای آمادهسازی شهر برای نوروز قدردانی کردند.
محمد اتابک، وزیر صنعت، معدن و تجارت، در سفری یکروزه و با استقبال رسمی استاندار هرمزگان و جمعی از مسئولان استانی وارد بندرعباس شد. وی در این سفر از چندین پروژه مهم صنعتی، عمرانی و زیربنایی بازدید کرده و در نشستهایی با مسئولان استانی به بررسی وضعیت توسعه صنعتی و اقتصادی هرمزگان پرداخت.
در نخستین روز سال نو، محمد آشوری، استاندار هرمزگان،به همراه مدیرکل بهزیستی استان ،رییس و اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس،شهردار بندرعباس ، از مرکز شبانهروزی نگهداری معلولان ذهنی حبیب بن مظاهر، ضمن بازدید از بخشهای مختلف این مرکز، بر تعهد خود برای رفع چالشها و ارتقای سطح خدمات ارائه شده به معلولان ذهنی تأکید کرد.
در آستانه سال نو، کارکنان شرکت فولاد کاوه جنوب کیش به همراه دکتر جواد حاتمی، مدیرعامل این شرکت، با برگزاری مراسمی صمیمانه، به استقبال بهار و سال جدید رفتند.
دکتر جواد حاتمی، مدیرعامل شرکت فولاد کاوه جنوب کیش، در پیامی به مناسبت آغاز سال نو، ضمن تبریک این عید باستانی و تقارن آن با ماه مبارک رمضان، از تلاشهای کارکنان این شرکت در سال گذشته قدردانی کرد و سال جدید را فرصتی برای همدلی و شکوفایی صنعت فولاد کشور دانست.
منوچهر ضیایی مدیرکل آموزش و پرورش هرمزگان اظهار داشت: از آغاز فعالیت ستاد اسکان نوروزی تاکنون، ۳۸۲۲ خانوار شامل ۲۱۲۵۷ نفر در مدارس استان پذیرش شدهاند که مجموع نفر-روز اسکانیافته به ۳۱۶۹۸ نفر رسیده است.
فرماندار بندرعباس نسبت به برخورد قاطعانه با شناورهایی که اقدام به تردد مسافری میکنند، تاکید کرد.
در آستانه سال نو و همزمان با شب های قدر، شرکت پالایش نفت بندرعباس در راستای مسئولیت های اجتماعی به منظور حمایت از زیرساخت های آموزشی، بهداشتی و درمانی و همچنین اقشار نیازمند و ایتام، مراکز معلولین و توانخواه استان مبلغ 100میلیارد ریال را اختصاص داد.