به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، علیرضا نصیری برازنده مدیرکل راهآهن منطقه هرمزگان گفت: در ۸ ماهه سپری شده از سال ۱۴۰۳ شاهد افزایش نزدیک ۲ برابری تخلیه محمولات ترانزیتی نسبت به مدت مشابه سال قبل دراین اداره کل بوده ایم. وی در ادامه افزود: در این مدت با تخلیه ۱۳ هزار ۷۳۵ واگن به تناژ ۸۵۰ هزار و ۳۵۰ تن در تعداد واگن ۱۴۶ درصد و در تناژ ۱۸۳ درصد افزایش صورت گرفت.
نصیری برازنده در ادامه به تشریح عملکرد کلی تخلیه و بارگیری محمولات ترانزیتی دراین اداره کل پرداخت و گفت: در این مدت تعداد ۱۵ هزار و ۲۴۸ واگن به تناژ ۹۱۹ هزار و ۴۲۸ تن بارگیری و تخلیه شده است که در تعداد واگن نسبت به مدت مشابه سال قبل ۱۰۹ درصد و در تناژ ۱۴۱ درصد رشد را شاهد بوده ایم.
مدیرکل راه آهن هرمزگان:عمده محمولات بارگیری و تخلیهشده در این بازه زمانی را گوگرد، نفتا و کانتینر باردار بیان کرد.
وی در ادامه گفت در حوزه مسافری درهشت ماهه سپری شده از سال ۱۴۰۳ تعداد ۶۳۵ هزار و ۷۳۷ نفر جهت مسافرت ، قطار را انتخاب و از خدمات ریلی استفاده کردند.
رشد چشمگیر۱۸۳ درصدی تخلیه محمولات ترانزیتی در راه آهن منطقه هرمزگان
- ارسال توسط : آوای شرجی
- 220 بازدید
- بدون دیدگاه



















