مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس گفت: در زمان ساخت پالایشگاه عملا انباری برای دپوی تجهیزات و ادوات ساخته نشده بود و طی یکسال اخیر به منظور مصون ماندن قطعات، کار ساخت ۳۳ هزار مترمربع انبار در این پالایشگاه از سر گرفته شد و بزودی بخش بزرگی از آن به بهره برداری میرسد.
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، علیرضا جعفر پور مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس از ایجاد فضاهای جدید برای انبار نگهداری تجهیزات و ادوات این مجموعه خبر داد و اظهار کرد: پالایشگاه یا صنایعی که حد و اندازه بزرگی دارند، پیش از شروع به ساخت پالایشگاه، به مجموعه ای از انبارها نیاز دارند تا از همان ابتدای کار، تجهیزات خریداری شده در فضای مناسبی نگهداری و انبار شوند و هر کدام از قطعات با سریال مشخصی در این انبارها جانمایی شوند تا به سهولت بتوان از آنها بهره برد.به گفته جعفر پور، نگهداری قطعات در انبارها با شرایط مناسب سبب مصون ماندن آن ها از آسیب های محیطی و گرما و رطوبت می شود.وی در همین زمینه ادامه داد: در پالایشگاه ستاره خلیج فارس، این انبارها از ابتدا احداث نشده بود و فضای انبار مناسبی در دسترس قرار نداشت و از سال ۸۶ که کار ساخت این پالایشگاه آغاز شده بود، عملا انبار مناسبی که بتواند این حجم وسیع از تجهیزات و ادوات را در خود جای دهد، طراحی و ساخته نشده بود که کار ساخت انبارها را طی ماه های اخیر به طور جدی تری پیگیری کردیم.
جعفرپور افزود: اکنون ۳۳ هزار مترمربع فضای انبار از جمله انبارهای طراحی شده برای نگهداری تجهیزات خاص و ویژه در حال ساخت است که بخش هایی از آن آماده شده و از اوایل سال آینده مورد بهره برداری قرار می گیرد و به تدریج سایر انبارهای مجاور نیز که در مرحله ساخت است، به این فضا افزوده می شود تا بتوانیم شرایط نگهداری تجهیزات را در انبارها را بهبود بخشیم.مدیرعامل پالایشگاه ستاره خلیج فارس تصریح کرد: آن بخش از تجهیزاتی که اکنون در فضای باز یا در شرایط نامناسبی قرار دارند نیز با هماهنگی بخش های فنی و ایمنی به این انبارها که قفسه بندی نیز شده اند، منتقل خواهند شد و اتاق هایی با تهویه و فشار مناسب نیز تعبیه شده تا تجهیزات نیازمند به نگهداری ویژه نیز ساماندهی و تمیزکاری شده و به انبارهای جدید منتقل شوند.
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
آغاز بهسازی محور خورگو و بهرهبرداری از پل شهدای خورگو با حضور مسئولان استانی در هرمزگان
حمایتهای مالیاتی زمینهساز آبادانی بندر پل با واریز بیش از ۳۱۲میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده بحساب شهرداری بندرپل/قدردانی شهردار بندر پل از حمایت های سرپرست اداره کل امورمالیاتی هرمزگان
«مهمانی غدیر» جلوهای از مشارکت مردمی و ترویج سبک زندگی علوی است
بوستان گل سرخ تنها یک پروژه عمرانی نیست/ آینده شهر در زمینهای ورزشی و فضاهای فرهنگی ساخته میشود
آخرین مطالب
دیدار مدیرعامل فولاد کاوه با فرماندهان بسیج صنایع هرمزگان
۲۱ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۷:۳۱
آغاز بهسازی محور خورگو و بهرهبرداری از پل شهدای خورگو با حضور مسئولان استانی در هرمزگان
۱۷ خرداد ۱۴۰۵ - ۳:۱۱
حمایتهای مالیاتی زمینهساز آبادانی بندر پل با واریز بیش از ۳۱۲میلیارد ریال مالیات بر ارزش افزوده بحساب شهرداری بندرپل/قدردانی شهردار بندر پل از حمایت های سرپرست اداره کل امورمالیاتی هرمزگان
۱۶ خرداد ۱۴۰۵ - ۲:۲۲
«مهمانی غدیر» جلوهای از مشارکت مردمی و ترویج سبک زندگی علوی است
۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۴
بوستان گل سرخ تنها یک پروژه عمرانی نیست/ آینده شهر در زمینهای ورزشی و فضاهای فرهنگی ساخته میشود
۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۲۱
هدیه ۲۵ میلیارد تومانی مدیریت شهری به شهروندان؛ بوستان گل سرخ و زمین ورزشی شهید بنیاسدی در بندرعباس افتتاح شد
۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۹:۱۴
جنگ تمام میشود، اما نبرد برای حفظ و گسترش سرمایه اجتماعی آغاز خواهد شد
۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۶:۴۵
پیام مدیرکل سیاسی استانداری هرمزگان به مناسبت سالروز ارتحال امام خمینی (ره)
۱۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۴:۳۵
رونمایی از طرح ملی «هزار میدان، هزار بازار» در هرمزگان ؛ تجلی اقتصاد مقاومتی با افتتاح ۱۶۸ غرفه مشاغل خانگی
۰۵ خرداد ۱۴۰۵ - ۳:۲۴
«*خرمشهرها در پیش است؛ با تکیه بر توان داخلی و ایستادگی اقتصادی، از تحریمهای ناعادلانه عبور میکنیم*»
۰۴ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۰:۵۱
تلاش میکنیم پروژه دیالیز با حداقل هزینه و حداکثر سرعت اجرا شود/ حوزه سلامت یکی از مهمترین اولویتهای مسئولیت اجتماعی صنایع است
۰۳ خرداد ۱۴۰۵ - ۱۱:۱۴
حمایت پالایشگاه ستاره خلیج فارس از ملی پوش هرمزگانی در مسابقات قهرمانی آسیا
۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۲:۱۱
کلنگ مدرسه ۱۲ کلاسه «نیکان کاوه» در شهرک طلائیه بندرعباس زده شد
۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۲:۰۴
تجلیل مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی خلیجفارس از «مجاهدان عرصه تولید» به مناسبت روز معدن
۰۲ خرداد ۱۴۰۵ - ۱:۳۵
تغییر در معاونت سازمان منطقه آزاد قشم؛ رضایی جایگزین کمالی شد