• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جاسک معرفی شد

  • کد خبر : 10322
  • ۰۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۰
دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر جاسک معرفی شد
جلسه تکریم حجت الاسلام والمسلمین شمس الدینی و معارفه علی عاشوری به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاسک با حضور حجت الاسلام والمسلمین دکتر حسن کریمی، دبیر ستاد امربه معروف هرمزگان، حجت الاسلام عباس ذاکری امام جمعه شهرستان و جمعی از مسئولین این شهرستان در سالن جلسات دفتر امام جمعه جاسک برگزار گردید.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، حجت الاسلام و المسلمین دکتر کریمی در این مراسم ضمن محکوم کردن اقدام جنایتکارانه رژیم صهیونیستی، اظهار داشت: از زحمات حجت الاسلام والمسلمین شمس الدینی در سمت دبیری ستاد امر به معروف و نهی از منکر جاسک در طول این مدت در این نهاد مقدس و مهم تقدیر و تشکر داریم.

کریمی ادامه داد: امر به معروف و نهی از منکر وظیفه سنگین الهی بر گردن همه ماست و کم گذاشتن و قصور در این زمینه جایز نیست و در نقطه مقابل چنانچه اگر درست کار کنیم، ثواب بالایی دارد.

متن حکم نماینده، ولی وفقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر استان هرمزگان به شرح زیر است:
با احترام نظر به تعهد، شایستگی و تجارب مفید و ارزشمند شما و بنا به پیشنهاد رئیس ستاد امر به معروف و نهی از منکر شهرستان جاسک به موجب این حکم، جنابعالی به سمت دبیری ستاد امربه معروف و نهی از منکر شهرستان جاسک منصوب می‌شوید.

انتظار می‌رود در پرتو رهنمود‌ها و تدابیر مقام معظم رهبری و در چارچوب قانون حمایت از آمران به معروف و ناهیان از منکر و اهتمام به اجرای میثاق نامه دبیران و با استفاده از تمامی ظرفیت‌های اعضاء ستاد و امکانات موجود شهرستان در جهت اجرای وظایف و برنامه‌های محوله اهتمام شایسته معمول داشته و منشاء خدمات موثر و مفید برای ستاد آن شهرستان باشید. توفیق روزافزون شما را از خداوند منان مسئلت دارم.

در این مراسم حجت الاسلام والمسلمین دکتر کریمی، طی حکمی از سوی حجت الاسلام والمسلمین محمد عبادی زاده نماینده، ولی فقیه و رئیس ستاد امر به معروف و نهی ازمنکراستان هرمزگان، جناب آقای علی عاشوری را به عنوان دبیر ستاد امر به معروف و نهی ازمنکر شهرستان جاسک معرفی و حکم صادره را به وی اعطاء کرد.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=10322

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی