• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4
در دیدار مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با استاندار هرمزگان مطرح شد؛

توجه به ظرفیت های پالایشگاه به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان کمک می کند

  • کد خبر : 11593
  • ۱۷ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۲
توجه به ظرفیت های پالایشگاه به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان کمک می کند
مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با استاندار هرمزگان دیدار و در رابطه با برنامه های تولید و طرح های توسعه در این شرکت گفتگو کرد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس با استاندار هرمزگان دیدار و در رابطه با برنامه های تولید و طرح های توسعه در این شرکت گفتگو کرد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز؛ استاندار هرمزگان در این دیدار با تبریک انتصاب دکتر احمد هاشمی به عنوان مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس گفت: این شرکت یکی از سرمایه های مهم هرمزگان است که زمینه توسعه و اشتغال بسیاری از جوانان متخصص را فراهم کرده است.

مهدی دوستی با اشاره به توجه شرکت پالایش نفت بندرعباس به مسئولیت های اجتماعی در کنار تولید افزود: در گذشته شاهد اقدامات مناسب و قابل تقدیری از سوی این شرکت در مشارکت برای توسعه و اجرای اقدامات زیر ساختی بودیم و تفاهم نامه هایی نیز در این زمینه تبادل شد و انتظار داریم پالایشگاه بندرعباس ادامه دهنده این مسیر باشد.

وی همچنین با اشاره به طرح هایی که در پالایشگاه نفت بندرعباس در جهت توسعه این پالایشگاه برنامه ریزی شدها ست تصریح کرد: با توجه به ظرفیت های موجود و با اجرای کامل طرح های دیده شده این پالایشگاه می تواند به رشد اقتصادی و ایجاد اشتغال پایدار در استان کمک کند.

استاندار هرمزگان همچنین توجه به توسعه ورزش را از دغدغه های استان اعلام کرد و گفت: استان هرمزگان با داشتن جوانانی مستعد ظرفیت های حضور در رده های ملی و بین المللی را دارد که در این مسیر کمک صنایع با حمایت از تیم های ورزشی و حتی تیم داری می تواند نقش بسزایی داشته باشد.

مدیرعامل شرکت پالایش نفت بندرعباس نیز در دیدار با استاندار هرمزگان گفت: در راستای تولید با تلاش متخصصان و نیروهای متعهد، تولید شبانه روزی فرآورده های مورد نیاز کشور در حال انجام است و با نگاه به آینده به منظور استمرار تولید، طرح های توسعه محور با برنامه ریزی و پیگیری با جدیت قابل اجرا می باشد.

دکتر احمد هاشمی با اشاره به ظرفیت های شرکت پالایش نفت بندرعباس و نیز برخورداری از متخصصان با تجربه و نیروهای جوان مستعد افزود: در تلاش هستیم تا با برنامه ریزی در جهت تکمیل زنجیره ارزش علاوه بر تولید محصولات استراتژیک، فرصت های اشتغال پایدار را نیز برای جوانان بومی فراهم کنیم.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=11593

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی