• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
3
علی بهرامشاهی با دو برابر شدن ظرفیت پذیرش دانشگاه فرهنگیان هرمزگان گفت:

کمبود فضاهای خوابگاهی بزرگترین چالش دانشگاه

  • کد خبر : 12259
  • ۲۰ فروردین ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۰
کمبود فضاهای خوابگاهی بزرگترین چالش دانشگاه
رییس دانشگاه فرهنگیان از نقش بسزای دانشگاه ها در جامعه گفت: سال جدید ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان دو برابر شده و به ۹۵۵ نفر رسیده است که اتفاق مهمی بشمار می‌رود اما بزرگترین چالش دانشگاه کمبود فضاهای خوابگاهی است از متولیان مربوطه در این زمینه درخواست همکاری داریم. 
به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، علی بهرامشاهی رییس پردیس‌های دانشگاه فرهنگیان هرمزگان امروز در نشت خبری با رسانه‌ ها از این دانشگاه به عنوان مرکز ثقل تربیت معلم برای آموزش و پرورش یاد کرد و بیان داشت: در حال حاضر در قالب دو پردیس خواهران و برادران و در ۷ رشته ۱۸۸۷ دانشجو در این استان مشغول تحصیل هستند.
به گفته وی، ۵۰ درصد دانشجویان دانشگاه فرهنگیان در هرمزگان از دانشجویان برتر با رتبه‌های دو و سه رقمی هستند.
رییس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان همچنین ادامه داد: در پذیرش دانشجویان جدید نیز بر رشد سهمیه بومی تاکید شده  و اکنون نیز بیش از ۵۰ درصد دانشجویان بومی هستند اما شیوه تحصیل در دانشگاه فرهنگیان نیز به سبک قطبی است و برخی از دانشجویان این دانشگاه برای دیگر استان‌ها آموزش داده می‌شوند.
بهرامشاهی در اعلام خبری خوش، تصریح کرد: برای سال جدید ظرفیت پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان هرمزگان دو برابر شده و به ۹۵۵ نفر رسیده است که اتفاق مهمی بشمار می‌رود.
وی تاکید کرد: برای اول مهر و به منظور پذیرش ظرفیت دو برابری دانشجو نیاز به فضاهای خوابگاهی ببشتر نیازمنیدم که اگر این مشکل حل نشود با چالش بزرگی روبه رو می شویم. 
وی از متولیان مربوطه استان درخواست کمک بیشتری در این زمینه هستیم.
رییس دانشگاه فرهنگیان هرمزگان در بیان وضعیت فعلی خوابگاهها نیز گفت: تراکم کنونی در خوابگاه‌ها بالاست و این مهم به دغدغه جدی ما تبدیل شده است.
بهرامشاهی به درخشش دانشجویان این دانشگاه در عرصه‌های مختلف در سال گذشته نیز اشاره و بیان داشت: کسب رتبه برتر در جشنواره ملی حرکت، رتبه سوم جشنواره تدریس دانشجو-معلمان، رتبه برتر در فعالیت هیات‌های مذهبی، رتبه برتر اعزام به اردوهای راهیان پیشرفت، راهیان نور و پیاده روی اربعین، رتبه اول مسابقات ورزشی خواهران، رتبه دوم رشته حفظ قرآن و عترت کشوری از افتخارات این دانشگاه در سال ۱۴۰۲ بشمار می‌رود.
وی شمار کنونی اعضای هیات علمی دانشگاه فرهنگیان را ۲۱ نفر و اساتید مدعو را ۲۰۰ نفر برشمرد و خاطرنشان کرد: قرار است تا دکترمعلم‌ها و نیز شماری از اعضای هیات علمی پیام نور نیز به عضویت هیات علمی دانشگاه فرهنگیان درآیند.
 
لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=12259

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی