• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
2

برگزاری چهاردمین دوره رویداد پیشگام در هرمزگان

  • کد خبر : 11559
  • ۱۶ بهمن ۱۴۰۲ - ۱۸:۵۵
برگزاری چهاردمین دوره رویداد پیشگام در هرمزگان
غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان از برگزاری رویداد پیشگام در استان هرمزگان خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز، غلامحسین حقانی مدیرکل تبلیغات اسلامی استان هرمزگان در چهاردهمین رویداد پیشگام در نشست با خبرنگاران اظهارداشت: رویداد پیشگام در حوزه آموزش و توانمند سازی نیروی های دغدغه‌مند فعالیت دارد، در ۱۳ استان قبلی که این رویداد برگزار شده به دنبال آموزش افراد در محلات کمک برخوردار و توسعه آنها بوده است.

وی افزود: توجه به ظرفیت های درونی انسان که خداوند در وجود انسان قرار داده است باید در جامعه گسترش داده شود، رویداد پیشگام پیگیر این سلسله مسائل است و مانند آینه عمل می کند و این موضوع دقیقا همان چیزی است که انقلاب اسلامی به ما آموخته است.

حجت الاسلام حقانی ادامه داد: رویداد های این چنینی توانایی خود را مجددا به خود اثبات می کند و باعث انگیزه و اتفاقات خوب نیز می‌شود و به گونه ای در میدان مسئله حل می شود که میتواند به خودی خود می‌تواند مدیرساز و انسان ساز باشد.

در ادامه این نشست سعید علی بخشی فعال جهادی و دبیر رویداد پیشگام اظهارداشت: اگر سیر تکامل انقلاب اسلامی از پیروزی نگاه کنیم انقلاب، یک انقلاب مردمی بود، در سال های اخیر مردم با توجه به عملکرد بعضی از دولت ها مردم از میدان دور شده بودند که با دولت فعلی که شعارش مردمی بودن بود دوباره پای کار آمدند.

وی افزود: رویداد پیشگام در واقع  درک این است که ما بتوانیم در محلات مسائل محوری را شناسایی کنیم، همه می دانیم هیچ دولتی نمی‌تواند همه مشکلات را حل کند، دولت سیزدهم با رویکرد مردمی فعالیت خود را آغاز کرده پس در این حوزه نیز باید مردم را پای کار آورده و توانمند کنیم.

علی‌بخشی اذعان کرد: در اتمام این رویداد قرار است افرادی که در اینجا تربیت می شوند حلال مشکلات این منطقه در حوزه های کلان که دغدغه استان نیز است فعالیت کنند، گفتنی است این رویداد ۱۶ اسفند تا ۲۰ اسفند برگزار میشود و از امروز تا ۱۰ اسفند مهلت ثبت نام وجود دارد.

این فعال جهادی همچینن اضافه کرد: ثبت نام ها به صورت تیم است که برای افرادی در رده سنی ۱۸ تا ۴۰ سال که دارای قوای فکری و تحلیلی هستند انتخاب انجام میشود.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=11559

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی