• امروز : شنبه - ۶ مرداد - ۱۴۰۳
  • برابر با : Saturday - 27 July - 2024
4

۴ ناو‌گروه نداجا در آب‌های بین‌المللی در حال تردد جهت تامین امنیت نفتکش‌های ایرانی هستند

  • کد خبر : 5342
  • ۰۴ اردیبهشت ۱۴۰۲ - ۱۷:۱۸
۴ ناو‌گروه نداجا در آب‌های بین‌المللی در حال تردد جهت تامین امنیت نفتکش‌های ایرانی هستند
فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش، گفت: 4 ناو گروه دریایی در دریاهای بین المللی در حال تردد و تامین امنیت مسیرهای دریایی برای نفتکش های ایرانی هستند.

 

به گزارش پایگاه خبری آوای شرجی نیوز،  اسمعیل جهانگیری مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان با امیر دریادار دوم “قادر وظیفه” فرمانده منطقه یکم نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی دیدار و به تبادل نظر و گفتگو پرداخت.

 

در این دیدار که در محل دفتر فرماندهی قرارگاه منطقه یکم صورت گرفت امیر دریادار دوم قادر وظیفه، ضمن عرض خیر مقدم به مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی و هیات همراه، به توانمندی های صورت گرفته در عرصه فرهنگ و هنر در استان اشاره کرد و بیان داشت: در هرمزگان بعد از انقلاب در حوزه فرهنگ و هنر کارهای بزرگ و غنی صورت گرفته که همه این کارها مرهون زحمات متولیان این حوزه می باشد.

وی در ادامه گفت: امروز نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران هم گام های بسیار بزرگی برداشته است و در حال حاضر ۴ ناو گروه دریایی که در دریاهای بین المللی در حال تردد در حال تامین امنیت مسیرهای دریایی برای نفتکش های ایرانی هستند و به همین زودی شاهد استقبال از ناو شکن تمام ایرانی دنا و ناو بندر مکران که همه اقیانوس های کره خاکی اعم از اطلس، هند، آرام و … طی نموده است با حضور مقامات کشوری و لشکری خواهیم بود.

دریادار دوم قادر وظیفه ضمن اشاره به وظایف سخت دریادلان نیروی دریایی بیان کرد: حراست از نفتکش های ایرانی و دیگر منافع ملی با سختی کار و دوری از خانواده این دریادلان محقق خواهد شد که نیاز به بازتاب این عملکرد دارد تا مردم عزیز ایران در جریان امورات قرار بگیرند و جوانان با اطلاع از اینکه کسانی هم هستند که برای نظام و انقلاب و مردم بدون هیچ چشم داشتی کار جهادی می کنند خوشبین و امیدوار باشند.

جهانگیری ضمن تشکر از دعوت امیر دریادار دوم قادر وظیفه گفت: حضور نیروی دریایی در هر کجای دنیا نقش موثری در مبادلات و تحولات جهانی داشته است و کار رسانه ای این دستاوردها برای مردم ما امید آفرین است.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان بیان داشت: مطرح کردن اینکه یگان رزمی ما از منافع اقتصادی و سیاسی پشتیبانی می کند خود جهاد تبین است که در واقع قدرت نظامی خودمان را به مردم نشان بدهیم و جهان نیز از این دستاوردها مطلع و منتفع باشد.

جهانگیری اشاره داشت: در زمینه اطلاع رسانی نهایت همکاری را با نیروی دریایی خواهیم داشت: و از آنجاییکه ۱۰ اردیبهشت روز ملی خلیج فارس است نیاز به همکاری با منطقه یکم نیروی دریایی ارتش را داریم.

گفتنی است: در پایان جلسه مقرر گردید که ناو گروه سهند و گروه موزیک نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی در روز ملی خلیج فارس جهت اجرای برنامه ها همکاری نماید و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی هرمزگان هم زمینه حضور خانواده های پرسنل نیروی دریایی را در برنامه های مختلف فرهنگی و هنری فراهم نماید.

لینک کوتاه : https://www.avayesharjinews.ir/?p=5342

برچسب ها

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.

برچسب ها
اخبار اخبار هرمزگان اداره کل آموزش و پرورش هرمزگان استانداری هرمزگان امام جمعه بندرعباس ایزوایکو بسته لوازم التحریر،ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،بنیاد احسان،پویش ابریشم بشاگرد بندر خمیر بندرعباس تاسیس دهیاری تجارت تعزیرات حکومتی توسعه و تجهیز اماکن ورزشی توقیف خودروی شوتی جریمه تعزیراتی خلیج فارس خودروی شوتی دانشگاه دریا دهه فجر دپوی سوخت ذبیح الله خدائیان رمپ اصلی فلزی سازمان بازرسی ساسان صادقی ستاد اجرایی فرمان امام (ره) هرمزگان،منوچهر دانشمند،بینادبرکت، بیمه،روستاها،هرمزگان سد جگین شبکه ملی اعتبار عبادی زاده غلامرضا جعفری فرمانده انتظامی هرمزگان قاچاق سوخت قشم مخابرات هرمزگان،ict،مهدی حیدری،ارتباطات و فناوری اطلاعات،هرمزگان،بندرعباس مدیر کل ستاد اجرایی فرمان امام در هرمزگان،منوچهر دانشمند،حمایت،خانوارهای محروم، استان هرمزگان،محرومیت زدایی مرزبانی هرمزگان مهدی دوستی هرمزگان هواشناسی ورزشگاه 10 هزار نفری میناب ورزشگاه میناب وزارت آموزش و پرورش کالابرک الکترونیک کیانوش عارفی